Travelplanet.pl rozwija się bardzo dynamicznie w ostatnim okresie. Firma zareagowała bardzo szybko na sygnały z rynku i przeprowadziła na początku 2002 roku kompleksową restrukturyzację, która zaprocentowała już po kilku miesiącach poprawą praktycznie wszystkich wskaźników zarówno finansowych, jak i stricte operacyjnych.
Travelplanet.pl obniżył w bardzo dużym stopniu koszty działalności, jednocześnie znacznie podnosząc przychody i ich rentowność. W porównaniu z grudniem 2001, sprzedaż w analogicznym miesiącu roku 2002 była wyższa aż o 1062%. W innych miesiącach ta nadwyżka wynosiła nawet do 500%. Tendencja ta została także utrzymana również w styczniu 2003, co świadczy o tym, że nie była ona przypadkowa.
Wartość sprzedaży Travelplanet.pl w roku 2002 wyniosła ponad 3,1 mln, co plasuje już spółkę w czołówce polskich biur podróży. Zarząd zakłada utrzymanie dynamicznego wzrostu przychodów co ma pozwolić w roku 2003 na przekroczenie 5,5 mln PLN ze sprzedaży usług turystycznych i pokrewnych. Już w IV kwartale roku 2002 spółka była bliska uzyskania zysku operacyjnego przed amortyzacją, natomiast jak zapewnia prezes Travelplanet.pl S.A. Piotr Multan rok 2003 zakończy się przy utrzymaniu obecnego trendu w rozwoju firmy dodatnim EBITDA, co zaledwie po dwóch latach działalności robi pozytywne wrażenie .
Jak podaje Jakub Mazur – dyrektor marketingu i rozwoju Travelplanet.pl klienci mają bardzo duże zaufanie do zakupów w naszym biurze, czego efektem jest z jednej strony wciąż rosnąca liczba klientów, a z drugiej wysoka kwota przypadająca na rezerwację. W roku 2002 średnia cena sprzedanej wycieczki wynosiła aż 1819 PLN.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.