Twórcy Trejdoo mają ambitne plany: chcą tworzyć serwis finansowy o międzynarodowym zasięgu. Wymiana walut i escrow mają być o wiele prostsze i wygodniejsze niż w bankach.
Trejdoo to platforma, która umożliwia wymianę waluty pomiędzy użytkownikami bez udziału kantorów i banków oraz pozwala na korzystanie z rachunku powierniczego escrow, służącego do zabezpieczenia obsługi transakcji kupna-sprzedaży towarów i usług. Sprawdź, jak w prosty sposób można kupić lub sprzedać walutę i ile na tym zaoszczędzisz – czytamy na stronie serwisu.
Projekt tworzony jest przez notowaną na rynku NewConnect spółkę Igoria Trade. Na temat projektu rozmawiamy z Joanną Kółkowską, PR managerem serwisu.
Pomysł na serwis wynika z doświadczenia zawodowego jego twórcy, Wojciecha Kulińskiego, który przez ponad 10 lat pracował w sektorze bankowym. Zajmował się tam m.in. obsługą klientów zagranicznych i transakcjami walutowymi.
Trejdoo działa w dwóch obszarach: wymiany walut online oraz zabezpieczania transakcji finansowych (escrow).
W tej chwili nie ma na polskim rynku serwisów, które oferowałyby użytkownikom obie usługi łącznie, a także – po tak niskich cenach – deklarują twórcy.
Trejdoo zarabiać ma dzięki płatnym usługom, czyli na prowizji od przeprowadzonych za pośrednictwem serwisu transakcji.
Rejestracja i utrzymanie portfela na platformie Trejdoo jest bezpłatne. Trejdoo pobiera jedynie prowizję od wartości zrealizowanego zlecenia wymiany [walut] zgodnie z tabelą opłat i prowizji. Standardowa prowizja wynosi 0,2 proc. Oznacza to, że wymiana 10 000 PLN kosztuje 20 PLN – czytamy w dziale FAQ.
Prowizje pobierane są również od wartości zawartego kontraktu escrow – w zależności od kategorii kontraktu wynoszą one 0,3 lub 0,5 proc. Trejdoo ma również podpisane umowy z bankami (obecnie z ośmioma) – ich klienci mogą wykonywać przelewy automatycznie i bezpłatnie.
Twórcy nie przewidują obecnie wprowadzenia innych sposób zarabiania np. usług premium. Wśród spodziewanych nowości wymieniają przede wszystkim możliwość dokonywania transakcji przez Polaków w Wielkiej Brytanii „po cenach niespotkanie dotąd niskich (przelewy, wymiana walut)”. Ekspansja międzynarodowa jest jedną z głównym strategii rozwoju projektu.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.