Trendy z Google I/O 2014 na najnowszym Netcampie

Opublikowano: 12 czerwca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Już 25 czerwca Fundacja Netcamp zaprasza na wspólne oglądanie transmisji z Google I/O z San Francisco. Następnego dnia odbędzie się spotkanie Netcamp, gdzie można będzie posłuchać o tworzeniu aplikacji na Google Glass, trendach w mobile i wearable computing. 

netcamp_logoGoogle I/O to doroczna konferencja na której Google ogłasza swoje najnowsze projekty i pokazuje kierunki w jakich zamierza rozwijać technologie przez najbliższe lata. Oprócz 6000 uczestników w Moscone Center w San Francisco, konferencję będzie oglądać na żywo ponad milion osób na świecie.

Udział w spotkaniach Google I/O Extended które odbędą się m.in. w Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie to świetna okazja aby poznać najnowsze trendy, aplikacje i gadżety oraz podyskutować o nich ze znajomymi z branży.

Podczas wydarzenia poznamy przyszłość Google Glass i nową generację smart–watchy Android Wear. Oczekiwana jest premiera nowej wersji Androida 4.5/5.0 oraz Android Silver – następcy Nexusa 5. Google ujawni plany dotyczące projektu Ara – pierwszego na świecie modularnego telefonu, w którym możemy łatwo wymieniać podzespoły. Spodziewamy się też nowego Chromebooka i poszerzenia funkcjonalności Chromecasta.

Szczecińska edycja Google I/O Extended odbędzie się 25 czerwca o godz. 17:30 w pubie Cesky Film (Al. Jana Pawła II 3). Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest rejestracja

Następnego dnia odbędzie się inspirujące spotkanie Netcamp gdzie można będzie dowiedzieć się więcej o tworzeniu aplikacji na Google Glass, trendach w mobile i wearable computing. Więcej informacji już wkrótce na netcamp.pl

Nasza Redakcja jest patronem medialnym spotkań.

Dawid ZarazińskiTrendy z Google I/O 2014 na najnowszym Netcampie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.