TrustSecure 2002 – prawdziwa konferencja o IT Security

Opublikowano: 3 września 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W dnia 16 – 17 września 2002 w Warszawie odbędzie się konferencja TrustSecure 2002 w całości poświęcona zagadnieniom ochrony i bezpieczeństwa informacji elektronicznej. Jak co roku program konferencji jest w dużym stopniu odbiciem wydarzeń w gospodarce, prawie i sektorze IT. Dlatego jednym z głównych tematów stała się kreatywna księgowość oraz mechanizmy IT Security pozwalające kontrolować i ograniczać tego typu działania.

Jest to także odpowiedź polskich domów audytorskich na kryzys, jakie przechodzą międzynarodowe korporacje, w tym zagraniczni audytorzy i firmy konsultingowe. Kolejnym istotnym problemem poruszonym na konferencji są metody ataków oraz obrony przed nimi w systemach e-banking i e-commerce. Wraz z wejściem w życie ustawy o podpisie elektronicznym przed przedsiębiorstwami i ich klientami otwiera się wiele nowych możliwości. Nowe szanse mogą być jednak ograniczone aspektami związanymi z bezpieczeństwem zawierania transakcji, jak to miało miejsce w przypadku niedawnego problemu z obsługą szyfrowanych sesji przez popularne przeglądarki internetowe.

Konferencja TrustSecure – co jest unikatem na polskim rynku – ma międzynarodowy patronat prasowy: Information Security Bulletin. ISB jest elitarnym wydawnictwem wychodzącym w ponad 50 krajach w dwóch językach. Konferencji patronują także polskie media: Parkiet i TeleInfo. Patronat internetowy objęła niedawno powstała w Polsce międzynarodowa lista dyskusyjna bugdev.

Kolejną atrakcją jest konkurs Capture The Flag, który zostanie rozegrany podczas konferencji. Celem zawodów jest włamanie na specjalnie przygotowane serwer działające w sieci LAN zbudowanej na potrzeby konferencji. Podczas konkursu dostępni będą profesjonalni audytorzy zajmujący się testami penetracyjnymi, którzy będą do dyspozycji uczestników.

http://www.avet.com.pl

Sylwester KozakTrustSecure 2002 – prawdziwa konferencja o IT Security

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.