Już po raz siódmy Wirtualna Polska zamierza wspólnie z internautami docenić osoby, których działalność w polskiej sferze publicznej wywarła w 2009 roku największy wpływ na życie społeczne, gospodarcze, polityczne, naukowe lub artystyczne naszego kraju. Celem konkursu jest podkreślenie zasług rodaka, którego czyny i sposób zachowania wniosły i wnoszą do życia Polaków wartości pozytywne.
W pierwszym etapie konkursu, który potrwa do 14 lutego, Wirtualna Polska czeka na propozycje internautów.
Wierzymy, iż dzięki szczególnemu darowi obserwacji użytkowników, napłyną do redakcji kandydatury osób, których cechy warte są naśladowania, a z ich decyzji zachowania my, Polacy, możemy być szczególnie dumni – podkreśla Krzysztof Cibor, Kierownik Działu Serwisów Informacyjnych WP.
Z pełnym zaufaniem Wirtualna Polska oddaje więc głos internautom.
Liczymy na ciekawe uzasadnienia zgłoszonych kandydatur. Autorów pięciu najlepszych komentarzy zaprosimy do siedziby Wirtualnej Polski na spotkanie z laureatem nagrody, a także odsłonimy tajemnice pracy redaktorów w Wirtualnej Polsce – dodaje Krzysztof Cibor.
Każdy uczestnik plebiscytu może zaproponować dowolną liczbę kandydatów. Po upływie terminu ich zgłaszania, lista 10 najpopularniejszych osób, czyli rekomendowanych przez największą liczbę uczestników Plebiscytu, zostanie opublikowana na stronie serwisu Wiadomości WP.
W drugim etapie konkursu, z 10 pretendentów do tytułu internauci wybiorą Człowieka Roku 2009 Wirtualnej Polski.
W ubiegłych latach tytuł Człowieka Roku Wirtualnej Polski internauci przyznali: Januszowi Palikotowi (2008 r.), Władysławowi Bartoszewskiemu (2007 r.), Raulowi Lozano (2006 r.), Donaldowi Tuskowi (2005 r.), Otylii Jędrzejczak (2004 r.) oraz Janowi Rokicie (2003 r.).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.