Już po raz siódmy Wirtualna Polska zamierza wspólnie z internautami docenić osoby, których działalność w polskiej sferze publicznej wywarła w 2009 roku największy wpływ na życie społeczne, gospodarcze, polityczne, naukowe lub artystyczne naszego kraju. Celem konkursu jest podkreślenie zasług rodaka, którego czyny i sposób zachowania wniosły i wnoszą do życia Polaków wartości pozytywne.
W pierwszym etapie konkursu, który potrwa do 14 lutego, Wirtualna Polska czeka na propozycje internautów.
Wierzymy, iż dzięki szczególnemu darowi obserwacji użytkowników, napłyną do redakcji kandydatury osób, których cechy warte są naśladowania, a z ich decyzji zachowania my, Polacy, możemy być szczególnie dumni – podkreśla Krzysztof Cibor, Kierownik Działu Serwisów Informacyjnych WP.
Z pełnym zaufaniem Wirtualna Polska oddaje więc głos internautom.
Liczymy na ciekawe uzasadnienia zgłoszonych kandydatur. Autorów pięciu najlepszych komentarzy zaprosimy do siedziby Wirtualnej Polski na spotkanie z laureatem nagrody, a także odsłonimy tajemnice pracy redaktorów w Wirtualnej Polsce – dodaje Krzysztof Cibor.
Każdy uczestnik plebiscytu może zaproponować dowolną liczbę kandydatów. Po upływie terminu ich zgłaszania, lista 10 najpopularniejszych osób, czyli rekomendowanych przez największą liczbę uczestników Plebiscytu, zostanie opublikowana na stronie serwisu Wiadomości WP.
W drugim etapie konkursu, z 10 pretendentów do tytułu internauci wybiorą Człowieka Roku 2009 Wirtualnej Polski.
W ubiegłych latach tytuł Człowieka Roku Wirtualnej Polski internauci przyznali: Januszowi Palikotowi (2008 r.), Władysławowi Bartoszewskiemu (2007 r.), Raulowi Lozano (2006 r.), Donaldowi Tuskowi (2005 r.), Otylii Jędrzejczak (2004 r.) oraz Janowi Rokicie (2003 r.).
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!