Wszystko wskazuje na to, że obok .Tokyo, Japonia będzie miała przynajmniej jeszcze jedną „miejską” końcówkę. Już wkrótce pojawić może się rozszerzenie .Kyoto.
Kioto jest miastem w zachodniej części wyspy Honsiu, dawną stolicą Japonii i siedzibą cesarza. Jest częścią obszaru metropolitalnego Keihanshin zamieszkiwanego przez ok. 18 mln osób.
Firmą, która chce wprowadzenia końcówki .Kyoto jest DotKyoto Company Ltd. Ma ona poparcie lokalnych władz i poszukuje wsparcia w prowadzeniu rejestru. Jednym z możliwych partnerów jest spółka GMO Registry, która odpowiedzialna jest także za prace nad wprowadzeniem końcówki .Tokyo oraz takich rozszerzeń jak .shop czy .canon.
Geograficzne końcówki mogą być prawdziwym hitem programu nowych domen. Swoje rozszerzenia chcą mieć m.in. Londyn, Sydney i Melbourne, Madryt i Rzym. Czy pojawią się jakieś polskie domeny tego typu?
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.