Wszystko wskazuje na to, że obok .Tokyo, Japonia będzie miała przynajmniej jeszcze jedną „miejską” końcówkę. Już wkrótce pojawić może się rozszerzenie .Kyoto.
Kioto jest miastem w zachodniej części wyspy Honsiu, dawną stolicą Japonii i siedzibą cesarza. Jest częścią obszaru metropolitalnego Keihanshin zamieszkiwanego przez ok. 18 mln osób.
Firmą, która chce wprowadzenia końcówki .Kyoto jest DotKyoto Company Ltd. Ma ona poparcie lokalnych władz i poszukuje wsparcia w prowadzeniu rejestru. Jednym z możliwych partnerów jest spółka GMO Registry, która odpowiedzialna jest także za prace nad wprowadzeniem końcówki .Tokyo oraz takich rozszerzeń jak .shop czy .canon.
Geograficzne końcówki mogą być prawdziwym hitem programu nowych domen. Swoje rozszerzenia chcą mieć m.in. Londyn, Sydney i Melbourne, Madryt i Rzym. Czy pojawią się jakieś polskie domeny tego typu?
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.