Ubiegły rok dowiódł, że agencja Infinity Group wspomagająca firmy w zakresie wykorzystania Internetu do działań marketingowych, dołączyła do grona wiodących graczy na rynku marketingu interaktywnego. Agencja zwiększyła przychody o blisko 200 procent, podwoiła liczbę pracowników i prowadziła projekty dla największych marek i klientów, m.in. dla Citibank Handlowy, Castorama, Cadbury Wedel, Nordea Polska TUnŻ, PTC Era i Polkomtel.
Według Konrada Kudraszowa, Dyrektora Strategii agencji Infinity Group, profesjonalne usługi doradcze i strategiczne, będące częścią prac projektowych mają istotne znaczenie dla powodzenia każdego projektu. Chodzi o to, aby proces kształtowania serwisu i nadawania mu funkcjonalności pozwolił wpisać go w strategię marketingową firmy. Po tym etapie ważną rolę odgrywają technologie informatyczne, która zapewniają realizację postulatów projektu.
W ubiegłym roku Infinity Group pozyskała nowych klientów z sektora finansowego: Citibank Handlowy, Nordea Polska TUnŻ; realizowała projekty dla branży FMCG: Cadbury Wedel, Krüger Polska; administracji i organizacji: Polska Biblioteka Internetowa, Związek Banków Polskich, Polskie Stowarzyszenie Inwestorów Kapitałowych, Polsko-Arabska Izba Gospodarcza; oraz telekomunikacji: PTC Era, Polkomtel. Duży udział w portfelu klientów mają firmy, które agencja obsługuje
w ramach długoterminowej współpracy.
Infinity Group drugi rok z rzędu uzyskała akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na realizację projektów z wykorzystaniem unijnych środków pomocowych. Rozwój autorskich technologii uwieńczony został nagrodą Złoty Bit, w kategorii 'Najlepszy wdrożony systemu obiegu informacji’, przyznaną platformie
IG eRelations wdrożonej na potrzeby zarządzania obsługą akcji promocyjnych agencji merchandisingowej DEM’a Promotion Polska.
Zdaniem Konrada Kudraszowa rok 2005 będzie dla agencji równie udany. Agencja spodziewa się pozyskać nowe budżety w sektorze dużych firm – głównie w branży finansowej i FMCG – oraz deklaruje utrzymanie dynamiki przychodów na poziomie 200 procent. Infinity Group zamierza w bieżącym roku wydzielić ze swoich struktur wyspecjalizowane podmioty, które koncentrować się będą na poszczególnych elementach oferty. Powiększenie struktur organizacyjnych agencji jest konsekwencją ciągłego jej rozwoju i zdobywania nowych rynków.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.