Właśnie ruszył nowy portal podróżniczo-turystyczny Tubylismy.pl. Strona stanowi przewodnik po świecie oparty na wymianie doświadczeń między planującymi wyjazd a osobami, które już były w danym miejscu.
Tubylismy.pl to serwis skierowany do wszystkich miłośników podróżowania, niezależnie od wieku i bagażu już zdobytych doświadczeń. Użytkownicy mogą nie tylko korzystać z jego zasobów, ale i samemu wzbogacać treści na wiele różnych sposobów – poprzez recenzje odwiedzonych miejsc, relacje z podróży, zdjęcia i filmy oraz plany podróży. Istnieje możliwość stworzenia własnej mapy odwiedzonych i wymarzonych miejsc, a także sprawdzenia swojego poziomu wiedzy geograficznej w quizie Travel IQ.
Jak mówi Patryk Kubiak jeden z twórców strony „Tubylismy.pl nie jest typową społecznościówką. Mimo, że funkcje społecznościowe są rozbudowane i wykraczają poza standardowe rozwiązania, to stanowią one jedynie dodatek do głównej roli portalu, którą jest możliwość dodawania przez użytkowników recenzji miejsc w różnych kategoriach,
m.in. warto zobaczyć, nocleg, poza utartym szlakiem, lokalne zwyczaje, transport. Wyszliśmy
z założenia, że Polacy coraz więcej podróżują i trend ten będzie się nasilał. Chcemy dostarczać przydatnych informacji osobom planujących wyjazd. Mogą oni skorzystać z doświadczeń i uwag innych podróżników, a po powrocie sami podzielić się wrażeniami. Powstaje w ten sposób przewodnik po świecie zawierający informacje z pierwszej ręki.”
Możliwość dodawania treści przez internautów powoduje, że to właśnie oni mają bezpośredni wpływ na wygląd i zawartość serwisu. Za swoją aktywność na portalu użytkownicy zdobywają punkty, które się sumują i służą przyznawaniu rang, np. Fotografa portalu, Pisarza portalu itd. Osoby, które wykazują się największą aktywnością w wysyłaniu zaproszeń do swoich znajomych, mogą otrzymać zaszczytne miano Ambasadora portalu.
Serwis powstał w ramach Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości. Prace nad stroną trwały ponad rok „Chcieliśmy, żeby portal był maksymalnie funkcjonalny, a do tego przyjazny dla użytkowników. Musieliśmy zadbać, by wszystkie elementy strony idealnie ze sobą współdziałały. Paleta możliwości serwisu jest ogromna, a na zarejestrowanych użytkowników czeka wiele gadżetów i niespodzianek. Jednym z nich jest funkcja tworzenia kolorowej mapy odwiedzonych krajów. Ponadto uzupełniając większość pól w profilu, można znaleźć osoby, które chcą jechać w te same miejsca, podczas podróży słuchają tej samej muzyki czy mają te same zainteresowania. Innych nie zdradzę.” – mówi Anna Smolarz koordynator projektu. „Mamy jeszcze wiele pomysłów na rozbudowę strony, będziemy je jednak wprowadzać systematycznie w miarę rozrastania się społeczności serwisu” – dodaje.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.