Internetowy serwis Wirtualnej Polski tvbiznes.wp.pl powstał dzięki współpracy portalu internetowego z telewizją TV Biznes. Skierowany do osób zainteresowanych tematyką rynku i gospodarki, w tym przedsiębiorców, kadry kierowniczej, biznesmenów, stanowi doskonałe uzupełnienie dotychczasowej oferty biznesowej portalu.
Szukający najświeższych danych z łatwością sięgną do multimedialnych materiałów TVBiznes obejmujących szeroko pojętą tematykę biznesową. Znalazły się tu relacje z giełdy oraz jej każdorazowe podsumowania, informacje z rynków: inwestycyjnego, finansowego, walutowego, czy podatków, analizy ekonomiczne oraz najaktualniejsze reportaże z dziedziny ekonomii. Obok aktualności publikowane są komentarze specjalistów oraz wywiady z analitykami rynku finansowego.
'Przybliżamy tematykę gospodarczą ‘zwykłemu’ Kowalskiemu, który często puszcza mimo uszu skomplikowane wywody ekonomiczne, a któremu wiedza na tematy biznesowe jest niezbędna, choćby przy zawieraniu umowy ubezpieczenia mieszkania. – mówi Artur Balana, Kierownik Grupy Serwisów Finansowych WP – Stawiamy na jasny, przystępny przekaz i praktyczne rozwiązania, które da się wykorzystać niemal natychmiast po obejrzeniu, czy przeczytaniu materiałów dostępnych w serwisie.’
Przedmiotem współpracy obu redakcji jest także aktywne współdziałanie marketingowe i redakcyjne. Widzowie audycji telewizyjnych TV Biznes będą na bieżąco informowani o najciekawszych materiałach biznesowych prezentowanych w serwisach finansowych WP, np. gielda.wp.pl, waluty.wp.pl, ubezpieczenia.wp.pl i innych miejscach portalu poświęconych rynkowi i szeroko pojętej ekonomii.
'To niezwykle ciekawa forma współpracy redakcji telewizyjnej i internetowej – podkreśla Kinga Ciukta z Wirtualnej Polski – Partnerzy starają się maksymalnie wykorzystać synergie obu mediów, wzajemnie informując o najciekawszych materiałach WP i TVBiznes. W ten sposób tworzymy kompleksową bazę informacji biznesowych, gdzie każdy podmiot nie tylko błyskawicznie reaguje na nowości rynkowe ale także dba o ich natychmiastowe upublicznienie wykorzystując siłę dotychczasowego konkurenta, który stał się w projekcie ważnym sojusznikiem medialnym.’
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.