16 grudnia 2003 roku o godzinie 8.00 rano ASTER udostępni abonentom pakietu Basic i Basic Zielony nowy kanał tematyczny TVN TURBO, przeznaczony dla miłośników motoryzacji oraz rozpocznie reemisję programu Eurosportnews z napisami w języku polskim.
TVN TURBO to kanał skierowany przede wszystkim do mężczyzn, ale także do fanek motoryzacji. Na ofertę programową tego kanału będą składać się polskie i zagraniczne magazyny motoryzacyjne. Głównym magazynem TVN Turbo będzie „Automaniak”, prowadzony przez Martynę Wojciechowską, doświadczoną dziennikarkę i prezenterkę telewizyjną, która specjalizuje się w branży motoryzacyjnej.
TVN TURBO przedstawi pełny obraz polskiej i światowej motoryzacji, a także wielu dziedzin pokrewnych. W ofercie programowej znajdzie się m.in.: program o luksusowych samochodach i ich właścicielach (magazyn „De Lux”), poradnik dla posiadaczy aut używanych (magazyn „Garaż”), program informacyjny o najkorzystniejszych ofertach leasingowych, kredytowych i ubezpieczeniowych (magazyn „Motorynek”). Relacje z giełd umożliwią widzom śledzenie cen poszczególnych marek samochodów, zarówno nowych jak i używanych. Magazyn „OES” ukaże fascynujący świat sportów motorowodnych. Dla miłośników techniki wojskowej przygotowano program „Mała armia”, z kolei fani dwóch kółek już wkrótce będą mogli podziwiać najnowsze kolekcje motocykli w programie „Jednoślad”. Dla osób lubiących samochodowe przeróbki przygotowano magazyn „Czas tuningu”.
Wśród zagranicznych magazynów motoryzacyjnych wyróżnić trzeba przede wszystkim „Top Gear”. TVN TURBO ma w Polsce wyłączną umowę z BBC na emisję tego legendarnego i uznawanego za najlepszy na świecie, magazynu motoryzacyjnego.
Jednocześnie ASTER rozpocznie reemisję programu Eurosportnews z napisami w języku polskim. Wyświetlane napisy komunikują widzom wiadomości o ostatnich wydarzeniach i imprezach sportowych, w tym także z polskich stadionów, oraz są niezależne od materiałów nadawanych w danej chwili na ekranie, a także ścieżki dźwiękowej.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.