Przed ogłoszeniem miliardowego przejęcia przez Facebooka, twórcy Instagram mieli dogadać się z Twitterem. A to może oznaczać duże problemy dla serwisu fotograficznego.
Przypomnijmy: w kwietniu Facebook wyłożył 1 mld dolarów na zakup zdjęciowej aplikacji Instagram. O tak wartościowej transakcji pisaliśmy także w kontekście internetowej bańki.
New York Times donosi teraz, że twórcy Instagram zanim sprzedali swój serwis Facebookowi, mieli dogadać się z Twitterem. Kwota sprzedaży miała być jednak niższa – 525 mln dolarów. Kevin Systrom, szef Instagram, miał odwołać ustną umowę. Być może w dużej mierze to tłumaczy ostatnią niechęć obu serwisów.
Problem może być jednak poważniejszy. Systrom wielokrotnie przekonywał, że oferta Facebooka była jedyną, jaką otrzymał. Jeśli kwestia umowy z Twitterem się potwierdzi – wszystkie strony odmawiają komentarza w tej sprawie – oznaczać to może spore problemy dla Instragram. Inwestorzy serwisu mogą odnieść wrażenie, że nie do końca działano w ich najlepszym interesie, nie dając Twitterowi szansy na złożenie kontroferty. Czy transakcja zostanie zakwestionowana i strony sporu spotkają się w sądzie? Będziemy o tym informować.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!