Twitter, który podczas rozgrywanego niedawno w RPA Mundialu przeżywał poważne trudności, spadł na ostatnie pozycje rankingu biorącego pod uwagę szybkość ładowania i niezawodność stron serwisów społecznościowych – wynika z raportu firmy AlertSite.
Wyniki Twittera spadły znacząco w porównaniu do pierwszego kwartału. Czas potrzebny do pełnego załadowania strony wzrósł niemal dwukrotnie, spadła również jej dostępność – przekonuje firma.
AlertSite sprawdzała czas odpowiedzi stron serwisów społecznościowych takich jak YouTube, LinkedIn, MySpace, czy Facebook przez 90 dni. Twitter ładował się ponad cztery razy dłużej niż Facebook (odpowiednio 4,54 i 1,02 sek.). LinkedIn osiągnął wynik porównywalny z Facebookiem (1,28 sek.). Na uwagę zasługują – przekonuje AlertSite – działania MySpace: strona była dostępna przez 99,98 proc. czasu badania.
Twitter miał trudny miesiąc; podczas mundialowych zmagań miliony osób próbowały wysyłać swoje komunikaty w jednej chwili. W tym samym czasie zespół inżynieryjny serwisu pracował nad infrastrukturą techniczną Twittera. Firma przekonuje, że wykonała ponad 50 udoskonaleń w czasie trwania meczów – użytkownicy mikrobloga będą jednak zapewne zgodni, że nie uchroniło to serwisu przed licznymi awariami.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.