Twitter, który podczas rozgrywanego niedawno w RPA Mundialu przeżywał poważne trudności, spadł na ostatnie pozycje rankingu biorącego pod uwagę szybkość ładowania i niezawodność stron serwisów społecznościowych – wynika z raportu firmy AlertSite.
Wyniki Twittera spadły znacząco w porównaniu do pierwszego kwartału. Czas potrzebny do pełnego załadowania strony wzrósł niemal dwukrotnie, spadła również jej dostępność – przekonuje firma.
AlertSite sprawdzała czas odpowiedzi stron serwisów społecznościowych takich jak YouTube, LinkedIn, MySpace, czy Facebook przez 90 dni. Twitter ładował się ponad cztery razy dłużej niż Facebook (odpowiednio 4,54 i 1,02 sek.). LinkedIn osiągnął wynik porównywalny z Facebookiem (1,28 sek.). Na uwagę zasługują – przekonuje AlertSite – działania MySpace: strona była dostępna przez 99,98 proc. czasu badania.
Twitter miał trudny miesiąc; podczas mundialowych zmagań miliony osób próbowały wysyłać swoje komunikaty w jednej chwili. W tym samym czasie zespół inżynieryjny serwisu pracował nad infrastrukturą techniczną Twittera. Firma przekonuje, że wykonała ponad 50 udoskonaleń w czasie trwania meczów – użytkownicy mikrobloga będą jednak zapewne zgodni, że nie uchroniło to serwisu przed licznymi awariami.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.