Twitter, najpopularniejszy serwis mikroblogowy świata, rozpoczyna testy nowego narzędzia analitycznego. Pogłoski o tego typu projekcie pojawiały się już od jakiegoś czasu – data jego premiery określana była na koniec bieżącego roku.
Dzięki nowemu narzędziu użytkownicy Twittera otrzymają dostęp do szeregu danych dotyczących ich konta. Będą mogli sprawdzić, które wiadomości cieszyły się największą popularnością, które sprawiły, że zmniejszyła się ilość osób śledzących ich profil i kto jest najbardziej wpływowym użytkownikiem spośród korzystających z funkcji retweet.
Na poniższych grafikach widać sposób prezentowania danych. Interfejs ma być czytelny, ma też umożliwiać filtrowanie interesujących danych.
Według doniesień narzędzie analityczne ma być darmowe i nie ma obecnie planów wprowadzenia opłat za korzystanie z niego. Może to oczywiście wpłynąć na ofertę firm, które już teraz dają dostęp do zbliżonych danych.
Więcej informacji na temat narzędzia ma pojawić się wkrótce. Być może nawet dziś, ponieważ na konferencji Web 2.0 Summit, która odbywa się w San Francisco wystąpić ma Evan Williams, założyciel serwisu.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!