W serwisie Twitter użytkownicy mogą wykorzystywać w swoich wpisach hashtagi. Do ich grona dołączył dziś hashtag „$”, który pozwala na wyróżnienie rozmów na temat danej firmy.
Znak dolara ustawiony przed nazwą firmy, np. $APPL, pozwala użytkownikom Twitterana zobaczenie wszystkim tweetów na temat firmy Apple. Nowy hashtag rozwijać ma funkcjonalność serwisu i pozwalać na uporządkowanie informacji pojawiających się na temat danej firmy.
Hashgtagi na Twitterze pozwalają na automatycznie budowanie treści serwisu. Dzięki nim można promować internetowe trendy, produkty, marki, czy aktualizować strumienie tweetów. Hashtag ze znakiem dolara, tak zwany „cashtag”, jest dopełnieniem dotychczasowej bazy hashtagów w serwisie Twitter.
Cała funkcjonalność hashtagu „$” byłaby jak najlepiej odczytana przez komentatorów i użytkowników gdyby nie fakt, że jest ona łudząco podobna do tej wykorzystywanej w serwisie StockTwits.com. Założyciel tego serwisu, Howard Lindzon, właśnie sprzedał resztę posiadanych udziałów w serwisie Twitter. Trudno to uznać za zbieg okoliczności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.