’Twój Wybór Twoja Muza’ pod tym hasłem ruszyła wielka nowatorska akcja organizowana przez Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o. Kampania została wykreowana z myślą o młodych ludziach, poszukujących wciąż świeżych, niestandardowych rozwiązań, tematycznie powiązana jest z kluczową częscią ich życia – MUZYKĄ. Akcja potrwa do końca września 2005 r. Partnerem akcji jest portal Wirtualna Polska.
Celem kampanii jest budowanie wizerunku marki Pepsi oraz zwiększenie sprzedaży siedmiu flagowych brandów firmy, które uczestniczą w tej akcji promocyjnej. Oprócz wszystkich smaków Pepsi, czyli tradycyjnej Pepsi, Pepsi Twist, Pepsi Light i Pepsi Max są to Mountain Dew, Mirinda Pomarańczowa i 7UP. Konsumenci, którzy podczas trwania promocji zakupią przynajmniej jeden z oryginalnych produktów z promocyjną nakrętką są zaproszeni do sklepu muzycznego Pepsi na stronę www.pepsi.pl, gdzie czeka na nich wiele interesujących nagród.
Aby wziąć udział w grze, po zakupieniu produktu należy zarejestrować się na stronie promocja.pepsi.pl i założyć swoje prywatne konto. Jest ono swego rodzaju 'kontem oszczędnościowym’ lub po prostu wirtualną portmonetką, w której można zbierać wirtualną walutę, za którą można kupić różne nagrody lub brać udział w aukcjach internetowych na serwisie. Walutą obowiązującą na serwisie są bonusy uzyskanie z kodów spod żółtych, promocyjnych nakrętek produktów wymienionych wyżej marek (1 kod to 100 Pepsi bonusów).
Wszyscy fani muzyki mogą pobierać legalne pliki muzyczne on-line. Łącznie użytkownicy mają do dyspozycji ponad 200,000 utworów o łącznej długości ponad miliona minut. Ściągnięte pliki można odtwarzać na komputerze, przesyłać na urządzenia przenośne, a także tworzyć z nich składanki i wypalać na płyty CD.
’Aukcje, muza on-line, dzwonki za kody dają możliwość wyboru preferowanej opcji wzięcia udziału w grze oraz wyboru nagrody, a tym samym dopasowania się do indywidualnych upodobań. To właśnie – wolność wyboru – cenią dziś młodzi ludzie, czyli nasza grupa docelowa.’ – mówi Katarzyna Nawrocka, Senior Brand Manager Pepsi-Cola General Bottlers Poland. 'Zbieranie wielu nakrętek w celu otrzymania drobnej nagrody, a nawet loterie o niewielkim prawdopobobieństwie wygranej to dziś już przeszłość, szczególnie wśród młodych ludzi. Ważne jest, aby odbiór nagrody był od razu i najlepiej, aby te nagrody były do wyboru wśród wielu opcji. To właśnie oferujemy w naszej akcji promocyjnej. Jej uczestnik wymienia kody spod nakrętek od razu na wirtualne bonusy. Ponadto projekt został opracowany tak, aby dawał możliwość uczestnictwa w programie także tym, którzy są na wakacjach i nie mają dostępu do Internetu – mogą za to komunikować się przy pomocy telefonu komórkowego. 'Twój wybór. Twoja muza.’ to także wiele różnych opcji nagród, a przede wszystkim super gra, do której wszystkich zapraszamy – sami decydujecie, co jest grane’ – dodaje Katarzyna Nawrocka.
Promocja 'Twój Wybór Twoja Muza’ jest wspierana kampanią w mediach. Od czerwca spoty reklamowe emitowane będą w telewizji TVN oraz Polsat. W obrębie portalu wp.pl przez cały czas trwania akcji realizowana jest duża kampania reklamowa. Pepsi jest ponadto w całym okresie trwania akcji wyłącznym sponsorem sekcji muzyka.wp.pl. Na poziomie sklepów akcja wspierana jest materiałami POS.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.