Zakończył się projekt ’Wyślij wiadomość’. W przedsięwzięciu wzięło udział pół miliona unikalnych użytkowników, którzy pozostawili ponad 50 tysięcy komunikatów – 22 lutego wszystkie informacje z prędkością światła zostały wysłane w przestrzeń kosmiczną. Akcja powstała dzięki Grupie Żywiec.
W projekcie ’Wyślij wiadomość’ mógł wziąć udział każdy, kto odwiedził stronę www.wyslijwiadomosc.pl i wpisał swoje przesłanie do przyszłych pokoleń czy obcych cywilizacji. To pierwszy tego typu, powszechnie dostępny projekt na świecie. Twórcą unikatowego przedsięwzięcia jest Grupa Żywiec. Strona www.wyslijwiadmosc.pl była przygotowana po polsku, angielsku, hiszpańsku, rosyjsku i niemiecku. Dzięki temu w tworzeniu cywilizacyjnego przesłania wzięli udział ludzie z całego świata. Największe zainteresowanie projekt wzbudził nad Wisłą. Znaczna liczba wiadomości nadeszła z Austrii, Holandii, Portugalii, Hiszpanii, Belgii, Francji, Węgier, Irlandii, Kanady i Stanów Zjednoczonych oraz Wenezueli, Argentyny, Brazylii i Chile. Dla pełnoletnich uczestników projektu zorganizowany został konkurs. Jury z nadesłanych do 22 stycznia komunikatów wybrało i nagrodziło wyjazdami na Krym autorów 5 najciekawszych wpisów.
Wszystkie zebrane komunikaty zostały wysłane w kosmos z Państwowego Ośrodka Kontroli i Testów Kosmicznych w Evpatorii. Za pomocą największego na świecie ruchomego radioteleskopu, wiadomości przybierając postać fali radiowej poszybowały w kierunku gwiazd. Całość przekazu podzielona została na dwie części: krótką, zawierającą informacje naukowe na temat położenia naszej planety, i długą, w skład, której weszły teksty nadesłane przez internautów. Czas wysyłania danych wyniósł ponad 3 godziny.
Uczestnicy projektu ’Wyślij wiadomość’ mogą na bieżąco śledzić losy kosmicznej przesyłki. Osoby, które pozostawiły komunikat, za pośrednictwem Internetu otrzymują bieżące informacje o trajektorii lotu zakodowanych wiadomości.
'Realizacja projektu 'Wyślij wiadomość’ podkreśla, że tradycja i historyczna ciągłość od zawsze były jedną z kluczowych wartości marki Żywiec. Dlatego bardzo się cieszymy, że nasz projekt wzbudził tak duże zainteresowanie wśród internautów. Traktujemy go jako tworzenie spuścizny dla kolejnych pokoleń. Jeśli komunikat powróci kiedyś na Ziemię, będzie on swego rodzaju łącznikiem miedzy nami a naszymi następcami – powiedział Krzysztof Rut, dyrektor ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec S.A.
Twórcą akcji 'Wyślij wiadomość’ jest Grupa Żywiec S.A.
Pomysł i realizacja strony www.wyslijwiadomosc.pl – agencja Max Weber.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.