Firma Ubisoft udostępniła na Facebooku bezpłatną wersję popularnej gry Tony Clancy’s Ghost Recon. Opublikowanie „społecznościowej” wersji ma bezpośredni związek z premierą gry dla konsol Xbox 360 oraz PlayStation 3.
Niewielu wydawców odważyło się wydać grę dla prawdziwych fanów tego typu rozrywki na Facebooku przede wszystkim ze względu na ograniczenia techniczne.
Do tej pory jedynie takim firmom jak Kabam i Kixeye udało się pozyskać nielicznych wiernych fanów swoich produkcji. Teraz Ubisoft wkracza na rynek facebookowy ze swoim Ghost Recon Commander, który jest równolegle wprowadzany wraz z oficjalną wersją najnowszej odsłony gry z serii Tom Clancy, która pojawiła się na konsolach Xbox 360 oraz PlayStation 3.
Wersja facebookowa produkcji Ubisoftu przyciąga oferowaną możliwością rozgrywek multiplayer, która jest podobna do oficjalnej wersji i zarazem potrafi wciągnąć mało zaangażowanego użytkownika Facebooka.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wXWRaIym6AY#!
„Społecznościowa” odsłona gry zawiera w sobie większość elementów z pełnej wersji, ale z pewnością nie będzie mogła konkurować ze sprzętowymi możliwościami Xboxa czy PlayStation.
Gra jest darmowa i istnieje możliwość opłacenia dodatkowych funkcjonalności za pomocą kredytów Facebooka.
źródło: All Things D
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.