Udany debiut Pardon.pl

Do grona serwisów zajmujących się publicystyką polityczno-społeczną z początkiem listopada 2006 roku dołączył dziennik Pardon.pl. Najnowsze wyniki Megapanelu PBI pokazują, że już w pierwszym miesiącu swojego istnienia, „Pardon” został liderem tego segmentu, pozostawiając w tyle takie serwisy jak Wprost.pl, Polityka.pl, Przekrój.pl czy Newsweek.pl.
Strony Pardon.pl oglądano w listopadzie ponad 1,6 miliona razy, drugiego w tym zestawieniu Wprost.pl 1,2 mln, zaś Polityki.pl, która zajmuje trzecią pozycję, 0.831 mln.

– Wyniki oglądalności pokazują, iż dynamiczny dziennik polityczno-społeczny, jakim jest Pardon.pl, jest potrzebny w polskim internecie – mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl. – Dowodem na to jest choćby żywa dyskusja czytelników, jaka ma miejsce obok tekstów naszych dziennikarzy. Zauważamy także wzmożoną aktywność na naszej platformie blogerskiej. Tym projektem wykraczamy poza dotychczasową główną grupę użytkowników o2.pl, która  koncentrowała się na usługach, wiadomościach, rozrywce, tematyce kobiecej i popkulturze. Pardon oraz nadchodzący serwis finansowy mają to zmienić.

„Pardon” korzystając z gorących newsów wyraziście komentuje rzeczywistość. Wyjątkowe jest to, że serwis prezentuje codzienny przegląd nie tylko prasy, ale również blogów politycznych.

Jak zapewnia Kamil Lodziński, redaktor naczelny „Pardonu”, serwis
dynamicznie się rozwija: – Odpowiadając na potrzeby internautów w
styczniu wprowadziliśmy do „Pardonu” cotygodniowy, obszerny wywiad z
politykiem. Dołączył nowy rysownik, bardzo ciepło przyjęty przez
czytelników. W lutym serwis wzbogacimy o własne materiał wideo – dodaje.

Jak wynika z badań prowadzonych przez Gemius SA  40% użytkowników „Pardonu” ma wykształcenie wyższe. 60% czytelników serwisu to ludzie mający 25 i więcej lat.

www.pardon.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry