Do grona serwisów zajmujących się publicystyką polityczno-społeczną z początkiem listopada 2006 roku dołączył dziennik Pardon.pl. Najnowsze wyniki Megapanelu PBI pokazują, że już w pierwszym miesiącu swojego istnienia, „Pardon” został liderem tego segmentu, pozostawiając w tyle takie serwisy jak Wprost.pl, Polityka.pl, Przekrój.pl czy Newsweek.pl.
Strony Pardon.pl oglądano w listopadzie ponad 1,6 miliona razy, drugiego w tym zestawieniu Wprost.pl 1,2 mln, zaś Polityki.pl, która zajmuje trzecią pozycję, 0.831 mln.
– Wyniki oglądalności pokazują, iż dynamiczny dziennik polityczno-społeczny, jakim jest Pardon.pl, jest potrzebny w polskim internecie – mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl. – Dowodem na to jest choćby żywa dyskusja czytelników, jaka ma miejsce obok tekstów naszych dziennikarzy. Zauważamy także wzmożoną aktywność na naszej platformie blogerskiej. Tym projektem wykraczamy poza dotychczasową główną grupę użytkowników o2.pl, która koncentrowała się na usługach, wiadomościach, rozrywce, tematyce kobiecej i popkulturze. Pardon oraz nadchodzący serwis finansowy mają to zmienić.
„Pardon” korzystając z gorących newsów wyraziście komentuje rzeczywistość. Wyjątkowe jest to, że serwis prezentuje codzienny przegląd nie tylko prasy, ale również blogów politycznych.
Jak zapewnia Kamil Lodziński, redaktor naczelny „Pardonu”, serwis
dynamicznie się rozwija: – Odpowiadając na potrzeby internautów w
styczniu wprowadziliśmy do „Pardonu” cotygodniowy, obszerny wywiad z
politykiem. Dołączył nowy rysownik, bardzo ciepło przyjęty przez
czytelników. W lutym serwis wzbogacimy o własne materiał wideo – dodaje.
Jak wynika z badań prowadzonych przez Gemius SA 40% użytkowników „Pardonu” ma wykształcenie wyższe. 60% czytelników serwisu to ludzie mający 25 i więcej lat.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.