Sklep internetowy Stereo.pl osiągnął w 2006 roku ponad 300 procentowy wzrost przychodów.
Firma Stereo.pl osiągnęła w 2006 roku ponad 7,5 miliona złotych przychodu i poprawiła ponad trzykrotnie swoje wyniki finansowe w porównaniu z rokiem 2005. Tak wysoki przychód, którego wynikiem jest ponad 400 tys. złotych zysku netto był możliwy między innymi dzięki bardzo dobremu zakończeniu roku i przeprowadzonej z sukcesem akcji promocyjnej, w ramach której klienci sklepu nie płacili za przesyłki bez względu na wartość transakcji.
Na wyniki Stereo.pl w 2006 roku wpłynął również wzrost popularności zakupów w Internecie. Duże znaczenie dla firmy miało także podwyższenie kapitału o 3.000.000 zł i pozyskanie wartościowych akcjonariuszy. „Dobre wyniki, rosnący rynek, ciekawy, skonsolidowany team oraz solidne podstawy finansowe pozwalają patrzeć optymistycznie w przyszłość i planować rozwój”. – powiedział Piotr Muranty, Prezes Zarządu spółki Stereo.pl.
Dzięki dobrym wynikom finansowym minionego roku spółka Stereo.pl w dalszym ciągu będzie rozwijać ofertę. Obecnie w Stereo.pl znajduje się już ponad 125 000 produktów, w tym muzyka, film, multimedia, książki, komputery, audio&video i foto. Planowane jest uruchomienie nowych kategorii, jednak spółka na razie nie ujawnia szczegółów.
„Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta. Podczas gdy nasi konkurenci zajęci są wojną na patronaty, my rośniemy z astronomiczną prędkością. W Stereo.pl sprzedajemy książki i płyty bez względu na to kto jest ich patronem medialnym. Liczy się dla nas klient i cena, szczególnie niska cena. Widzimy przy tym, że rynek sprzedaży internetowej bardzo dynamicznie rośnie”. – powiedział Piotr Muranty, Prezes Zarządu spółki Stereo.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.