Sklep internetowy Stereo.pl osiągnął w 2006 roku ponad 300 procentowy wzrost przychodów.
Firma Stereo.pl osiągnęła w 2006 roku ponad 7,5 miliona złotych przychodu i poprawiła ponad trzykrotnie swoje wyniki finansowe w porównaniu z rokiem 2005. Tak wysoki przychód, którego wynikiem jest ponad 400 tys. złotych zysku netto był możliwy między innymi dzięki bardzo dobremu zakończeniu roku i przeprowadzonej z sukcesem akcji promocyjnej, w ramach której klienci sklepu nie płacili za przesyłki bez względu na wartość transakcji.
Na wyniki Stereo.pl w 2006 roku wpłynął również wzrost popularności zakupów w Internecie. Duże znaczenie dla firmy miało także podwyższenie kapitału o 3.000.000 zł i pozyskanie wartościowych akcjonariuszy. „Dobre wyniki, rosnący rynek, ciekawy, skonsolidowany team oraz solidne podstawy finansowe pozwalają patrzeć optymistycznie w przyszłość i planować rozwój”. – powiedział Piotr Muranty, Prezes Zarządu spółki Stereo.pl.
Dzięki dobrym wynikom finansowym minionego roku spółka Stereo.pl w dalszym ciągu będzie rozwijać ofertę. Obecnie w Stereo.pl znajduje się już ponad 125 000 produktów, w tym muzyka, film, multimedia, książki, komputery, audio&video i foto. Planowane jest uruchomienie nowych kategorii, jednak spółka na razie nie ujawnia szczegółów.
„Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta. Podczas gdy nasi konkurenci zajęci są wojną na patronaty, my rośniemy z astronomiczną prędkością. W Stereo.pl sprzedajemy książki i płyty bez względu na to kto jest ich patronem medialnym. Liczy się dla nas klient i cena, szczególnie niska cena. Widzimy przy tym, że rynek sprzedaży internetowej bardzo dynamicznie rośnie”. – powiedział Piotr Muranty, Prezes Zarządu spółki Stereo.pl.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!