Udany rok dla Stereo.pl

Sklep internetowy Stereo.pl osiągnął w 2006 roku ponad 300 procentowy wzrost przychodów.

Firma Stereo.pl osiągnęła w 2006 roku ponad 7,5 miliona złotych przychodu i poprawiła ponad trzykrotnie swoje wyniki finansowe w porównaniu z rokiem 2005. Tak wysoki przychód, którego wynikiem jest ponad 400 tys. złotych zysku netto był możliwy między innymi dzięki bardzo dobremu zakończeniu roku i przeprowadzonej z sukcesem akcji promocyjnej, w ramach której klienci sklepu nie płacili za przesyłki bez względu na wartość transakcji.

Na wyniki Stereo.pl w 2006 roku wpłynął również wzrost popularności zakupów w Internecie. Duże znaczenie dla firmy miało także podwyższenie kapitału o 3.000.000 zł i pozyskanie wartościowych akcjonariuszy. „Dobre wyniki, rosnący rynek, ciekawy, skonsolidowany team oraz solidne podstawy finansowe pozwalają patrzeć optymistycznie w przyszłość i planować rozwój”. – powiedział Piotr Muranty, Prezes Zarządu spółki Stereo.pl.

Dzięki dobrym wynikom finansowym minionego roku spółka Stereo.pl w dalszym ciągu będzie rozwijać ofertę. Obecnie w Stereo.pl znajduje się już ponad 125 000 produktów, w tym muzyka, film, multimedia, książki, komputery, audio&video i foto. Planowane jest uruchomienie nowych kategorii, jednak spółka na razie nie ujawnia szczegółów.

„Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta. Podczas gdy nasi konkurenci zajęci są wojną na patronaty, my rośniemy z astronomiczną prędkością. W Stereo.pl sprzedajemy książki i płyty bez względu na to kto jest ich patronem medialnym. Liczy się dla nas klient i cena, szczególnie niska cena. Widzimy przy tym, że rynek sprzedaży internetowej bardzo dynamicznie rośnie”.  – powiedział Piotr Muranty, Prezes Zarządu spółki Stereo.pl.

www.stereo.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top