Udany start programu partnerskiego Comperii

Opublikowano: 4 lipca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Już w pierwszym miesiącu funkcjonowania do programu partnerskiego ComperiaLead uruchomionego przez porównywarkę finansową Comperia, przyłączono 50. partnerów. Pierwotne plany zakładały przyłączanie ich w liczbie 20.  miesięcznie.
ComperiaLead daje możliwość osadzania na dowolnej stronie internetowej czy blogu narzędzi do porównywania produktów finansowych. Dzięki intuicyjnej i funkcjonalnej charakterystyce interfejsu, do wykorzystania narzędzi dostarczonych przez Comperię nie potrzebne jest posiadanie praktycznie żadnej wiedzy informatycznej.

– Efekty pierwszego miesiąca funkcjonowania programu przerosły nasze założenia. Planowaliśmy pozyskiwanie 20 Udany start programu partnerskiego Comperii 1nowych partnerów miesięcznie – mówi  Bartosz Michałek, prezes Comperia.plLiczba nowych partnerów, którzy zdecydowali się na wykorzystywanie naszych narzędzi osiągnęła 50. Co ważne, zgłaszają oni nam na bieżąco uwagi dotyczące funkcjonowania programu, dzięki czemu możemy go stale doskonalić – dodaje.

W ramach programu, Comperia udostępnia swoim partnerom nie tylko narzędzia do porównywania większości produktów finansowych, ale także cały szereg gotowych modułów do tworzenia stron internetowych oraz bogaty wybór schematów i kolorów poszczególnych narzędzi. – Rozpoczęcie zarabiania w sieci, dzięki naszym narzędziom jest bardzo proste. Może to zrobić każdy, bez względu na jego wiedzę oraz umiejętności związane z tworzeniem stron internetowych. – przypomina Mirella Gralla, koordynująca program ComperiaLead.

Ważną cechą, którą charakteryzuje się program partnerski Comperii są zasady osiągania przychodów z wykorzystywanych narzędzi. – Partner otrzymuje od nas nie mniej niż połowę przychodu z każdego produktu, który za pośrednictwem jego strony zostanie zamówiony w banku. – wyjaśnia Bartosz Michałek.

Hanna LaskowskaUdany start programu partnerskiego Comperii

Podziel się!

O autorze

hania