Uebbill jest kolejnym podmiotem na polskim rynku, który chce przekonać przedsiębiorców do korzystania z fakturowania online.
Sam produkt pierwotnie pojawił się na rynku portugalskim, gdzie zyskał uznanie setek użytkowników. Twórcy projektu oceniają, że rynek portugalski jest zbliżony do rynku polskiego – stąd decyzja o uruchomieniu wersji polskiej. Produkt obecnie składa się z modułów faktury, klienci, kontrahenci i produkty. Dodatkowo wzbogacony jest o część, w której znajdziemy raporty.
Aplikacja jest dostępna w trzech pakietach: free (darmowy, 5 dokumentów miesięcznie), company (40 zł brutto miesięcznie z nieograniczoną liczbą dokumentów, użytkowników i produktów) oraz corporate (60 zł brutto miesięcznie dodatkowo wzbogaconą o nieograniczoną liczbę firm i możliwość obsługi POS).
Twórcy zapowiadają niebawem pojawienie się aplikacji mobilnej.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.