Firma Rovio nawiązała współpracę z chińskim oddziałem McDonald’s w celu wdrożenia lokalizacyjnej wersji gry „Angry Birds” w tamtejszych restauracjach.
Wewnątrz restauracji McDonald’s będzie można zagrać w „Angry Birds” na dedykowanych poziomach, które dostępne będą tylko i wyłącznie w lokalach sieci. Dodatkowo będzie istniała możliwość głosowania na najlepsze restauracje.
Umowa pomiędzy Rovio i McDonald’s jest dalszym ciągiem strategii twórców „Angry Birds”, która ma na celu popularyzację swoich produktów na wielu obszarach życia codziennego. Wśród tego rodzaju aktywności można wymienić parki rozrywki czy filmy spod znaku Wściekłych Ptaków.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.