Klienci Biznesowi Banku BPH korzystający z Systemu Bankowości Internetowej Sez@m otrzymali możliwość korzystania z nowej funkcji – Centrum Importu, która pozwala na wprowadzanie do systemu bankowego danych o przelewach i ich odbiorcach z zewnętrznych systemów księgowych. Jak dotąd, pliki kontrahentów i przelewów obsługiwane są z używanego w małych i średnich firmach systemu VideoTel. Obecnie, wraz ze wzrostem zapotrzebowania Klientów będą dodawane możliwości importu danych z innych systemów księgowych.
Wśród istniejących już funkcji SBI Sez@m na szczególną uwagę zasługują też tzw. wielopodpis i funkcja Administratora. Wielopodpis pozwala użytkownikom firmowym na kilkuosobową autoryzację transakcji np. w sytuacji, kiedy kilku wspólników chce wspólnie decydować o transakcjach firmowych. Oczywiście, istnieje pełna możliwość konfiguracji tej funkcji i wybrania schematów podpisów zgodnie z preferencjami Klientów m.in. dzięki funkcji Administratora.
Liczba Klientów Biznesowych korzystających z Systemu Sez@m w Banku BPH przekroczyła już 60 tys. Tylko w kwietniu br zrealizowali oni przelewy o wartości ponad 2 600 000 000 PLN.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.