Freecom – producent elektroniki użytkowej oraz multimedialnych rozwiązań do magazynowania danych – przedstawił model MusicPal – bezprzewodowe radio internetowe, które obsługuje WiFi, LAN, umożliwia odsłuch własnych plików z muzyką i potrafi odczytać informacje z kanałów RSS.
Odbiornik internetowych stacji radiowych – Freecom MusicPal – łącząc się za pośrednictwem bezprzewodowej sieci WiFi (802.11 b/g) i LAN z Internetem lub dowolnym komputerem, umożliwia odsłuch internetowych stacji radiowych lub plików muzycznych w formacie MP3/WAV. Naszą ulubioną muzykę z radia czy też własnych zasobów możemy odsłuchać na wbudowanym w urządzenie głośniku lub zewnętrznym zestawie HiFi.
Radio wyposażone jest w wyświetlacz LCD (128 x 64 pikseli), który prezentuje informacje nie tylko o aktualnie odtwarzanym utworze i wybranej stacji radiowej, ale także wiadomości z kanałów RSS czy nawet bloga internetowego. Urządzenie potrafi zapamiętać dane 5 tys. stacji i posiada opcję budzika.
Urządzenie jest dostępne u wyłącznego dystrybutora Freecom w Polsce – firmie Veracomp za 444 zł netto (cena SRP – sugerowana cena detaliczna).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.