NASK podpisał umowę ze spółką TV Fly (WWW.TVFly.com), pierwszą w Polsce muzyczną telewizją internetową. Przedmiotem umowy jest usługa kolokacji serwera telewizji w centrum kolokacji i hostingu NASK.
WWW.TVFly.com jest spółką, która jako pierwsza w Polsce uruchomiła 24-godzinną emisję programów muzycznych w Internecie. Program WWW.TVFly.com został uruchomiony w grudniu 2003 r. po blisko rocznych testach.
Zaoferowana przez NASK usługa polega na umieszczeniu w specjalnym pomieszczeniu sprzętu klienta oraz zagwarantowaniu mu odpowiedniego środowiska pracy (klimatyzacja, zasilanie, automatyczny system gaśniczy, ochrona fizyczna, systemy kontroli dostępu itp.). NASK dba również o udostępnienie różnorodnych możliwości transmisyjnych dla powierzonych mu urządzeń: w tym przypadku zapewnia dostęp serwera do sieci Internet łączem o przepustowości 100 Mbps.
Pod adresem WWW.tvfly.com można przez 24 godziny na dobę oglądać różnego rodzaju programy muzyczne. Telewizja przeznaczona jest, w głównej mierze, dla młodego odbiorcy.TVFly. W jej ramówce znajdziemy teledyski, wywiady z artystami, koncerty. Niektóre audycje prowadzone są na żywo i dają możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z prezenterami i gośćmi programów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.