W wywiadzie dla Wired Tim Sweeney, założyciel Epic Games, zaprezentował oficjalnie nowy silnik Unreal Engine 4. Na ujawnionych grafikach wygląda niesamowicie!
Nowy silnik umożliwia tworzenie grafiki dla następnej generacji urządzeń przetwarzających obraz jak np. prezentowany u nas ostatnio układ graficzny NVIDII oparty na technologii Kepler. Poprzednia wersja silnika, Unreal Engine 3, zadebiutowała sześć lat temu i obsługiwała układy graficzne PC, Xbox 360 oraz PlayStation 3.
Najnowszy silnik zawiera Kismet 2, wizualny edytor skryptów. Pozwala on twórcy grafiki edytować swój kod i bezpośrednio podglądać efekty zmian w kodzie w schemacie oraz w samej grze. Ułatwi to znacznie tworzenie grafiki, ponieważ twórcy nie będą musieli znać specyfiki samego kodu by zmieniać obraz w tworzonej grze wideo.
Technologia może działać obecnie w oparciu o jedyny model karty graficznej, NVIDIA GeForce GTX 680, opartej na wspomnianej architekturze Kepler.
źródło zdjęć: Wired
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!