W wywiadzie dla Wired Tim Sweeney, założyciel Epic Games, zaprezentował oficjalnie nowy silnik Unreal Engine 4. Na ujawnionych grafikach wygląda niesamowicie!
Nowy silnik umożliwia tworzenie grafiki dla następnej generacji urządzeń przetwarzających obraz jak np. prezentowany u nas ostatnio układ graficzny NVIDII oparty na technologii Kepler. Poprzednia wersja silnika, Unreal Engine 3, zadebiutowała sześć lat temu i obsługiwała układy graficzne PC, Xbox 360 oraz PlayStation 3.
Najnowszy silnik zawiera Kismet 2, wizualny edytor skryptów. Pozwala on twórcy grafiki edytować swój kod i bezpośrednio podglądać efekty zmian w kodzie w schemacie oraz w samej grze. Ułatwi to znacznie tworzenie grafiki, ponieważ twórcy nie będą musieli znać specyfiki samego kodu by zmieniać obraz w tworzonej grze wideo.
Technologia może działać obecnie w oparciu o jedyny model karty graficznej, NVIDIA GeForce GTX 680, opartej na wspomnianej architekturze Kepler.
źródło zdjęć: Wired
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!