UPC Polska – wyniki za 2009 rok

Wyniki UPC Polska plasują firmę w ścisłej czołówce spółek z grupy LGI, a rok 2009 był kolejnym, w którym UPC Polska była jedną z najszybciej rozwijających się filii Liberty Global.

Na koniec 2009 roku z usług UPC korzystało 1 090 500 klientów, w tym 229 400 abonentów Telewizji Cyfrowej UPC, 460 600 internetu i 183 900 telefonu. UPC pozyskało w ciągu roku ponad 150 000 klientów telewizji cyfrowej, 72 600 klientów usługi internetowej, a liczba abonentów usługi telefonicznej UPC zwiększyła się o 36 600, co stanowi blisko 25 proc. wzrost.

Rok 2009 dowiódł, że klienci chętnie wybierają cyfrowe usługi kablowe, co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów i bazy abonenckiej UPC. Ubiegły rok był dla UPC okresem intensywnych prac nad rozwojem usług, operator z sukcesem wprowadził ultraszybki internet nowej generacji UPC Fiber Power, oferujący prędkości pobierania danych do 120 Mb/s. Nowością w ofercie była także wdrożona na początku grudnia usługa UPC NA ŻĄDANIE. W ubiegłym roku UPC rozwinęło ofertę dla biznesu, wprowadzając konkurencyjne parametry i ceny.

W 2009 roku wzrosła liczba klientów wszystkich trzech usług wchodzących w skład oferty UPC. Największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, z której skorzystało ponad 150 000 nowych abonentów.

Wzrost liczby klientów odnotowała także usługa internetowa UPC. W 2009 roku baza klientów usługi internetowej wzrosła o ponad 72 000, co dało na koniec roku liczbę 460 600.

Telefon UPC, jako trzeci element potrójnej usługi także umocnił swoją pozycję, liczba abonentów tej usługi zwiększyła się w ciągu roku o 36 600 nowych przyłączeń. Na koniec 2009 roku UPC miała 183 900 klientów tej usługi.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top