Amerykańskie władze szkolą oddział hakerów do obrony przed atakami cybernetycznymi. Pomóc w tym ma Cybercity – wirtualne miasto.
Według informacji podanych przez Washington Post wirtualne miasto Cybercity zamieszkuje 15 tys. mieszkańców, posiadających własne konta e-mail, konta bankowe itp. Dodatkowo miasto posiada elektrownię z pracownikami, szpital z pacjentami, a nawet kawiarnie z niezabezpieczonym łączem Wi-Fi.
Miasto ma pomóc w symulowaniu prawdziwej aglomeracji, w której internet stanowi jeden z kluczowych elementów życia społecznego. Szkoleni agenci mają zaś za zadanie bronić Cibercity przed atakami hakerskimi. Dobrym przykładem może być jeden ze scenariuszy, który zakłada przejęcie kontroli pociągu przewożącego broń masowego rażenia.
Stworzenie wirtualnego projektu Cybercity pokrywa się z wypowiedziami Leona Panetty, amerykańskiego sekretarza obrony. Porównywał on szkodliwość potencjalnych ataków hakerskich do ataków terrorystycznych z 11 września 2001 r.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.