Usługi serwisowe Koma S.A. na europejskim poziomie

Opublikowano: 28 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Koma S.A. , katowicki integrator systemów komputerowych, została wyróżniona Medalem Europejskim w ramach VIII edycji konkursu Medal Europejski dla Usług, organizowanego przez Business Centre Club oraz Urząd Integracji Europejskiej.

Wyróżnienie, jakie otrzymały usługi serwisowe i outsourcing usług IT jest potwierdzeniem spełniania przez spółkę Koma wysokich, europejskich standardów jakości.

„Usługi serwisowe świadczymy od początku istnienia Koma tj. od 1987 roku, natomiast outsourcing IT jest stosunkowo nowoczesną formą opieki nad sprzętem czy oprogramowaniem i dopiero nieliczni klienci się na nią zdecydowali. Muszę jednak podkreślić, że Ci, którzy raz nam zaufali, przedłużają umowy na kolejne lata. W ramach grupy Koma świadczymy już outsourcing w takich firmach jak Marcopol czy Philips Consumer Industries z Kwidzyna.” – powiedział Marek Cembrzyński, Dyrektor Techniczny Koma S.A.

Koma S.A. już po raz drugi jest laureatem Medalu Europejskiego. Po raz pierwszy została nagrodzona w listopadzie 2003 roku w ramach VII edycji Medalu Europejskiego dla wyrobów, kiedy to wyróżnienie otrzymał autorski system do zarządzania kapitałem ludzkim KOMA HR.

http://www.koma.com.pl

Sylwester KozakUsługi serwisowe Koma S.A. na europejskim poziomie

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.