20 grudnia 2001 INTERIA.PL S.A. zawarła wyłączną umowę z Rozgadana Sp. z o.o. Umowa ma na celu umożliwienie, poprzez portal INTERIA.PL, zakupu dostępu do świadczonych przez Rozgadana usług telefonii internetowej. Podpisanie umowy jest kolejnym etapem realizacji przez INTERIA.PL strategii dywersyfikacji źródeł przychodów.
Usługa Telepin spółki Rozgadana wykorzystuje technologię Voice over IP i umożliwia prowadzenie znacznie tańszych rozmów telefonicznych: międzynarodowych, międzymiastowych i do sieci telefonii komórkowych.
Głos dzwoniącego do lokalnego centrum przekładany jest na pakiety internetowe i poprzez globalną sieć transmitowany do drugiego rozmówcy. Oszczędności dokonujące się dzięki realizacji usług poprzez Internet sięgają nawet kilkudziesięciu procent.
Usługa telefonii internetowej świadczona przez Rozgadana nie wymaga instalacji żadnych dodatkowych urządzeń, konieczny jest jedynie dostęp do aparatu telefonicznego z wybieraniem tonowym. W portalu INTERIA.PL możliwe będzie dokonanie zakupu
online i natychmiastowe otrzymanie odpowiednich kodów dostępu, pozwalających na wykonywanie połączeń wykorzystujących
telefonię VoIP. Kody te, które obecnie można nabyć na kartach telepin, dostarczane będą kupującym poprzez Internet.
Dedykowany temu przedsięwzięciu serwis zostanie uruchomiony w najbliższym czasie pod adresem http://www.telepin.interia.pl/.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.