Utrzymanie stron www wraz z ich jednoczesną reklamą – taką usługę zaproponował swoim klientom dostawca usług internetowych Atcom S.A. w ramach systemu komrel.net.
Wiele firm po wykupieniu strony www, nie podejmuje żadnych działań, by zachęcić potencjalnych klientów do jej obejrzenia. Przyczyny tego są różne – przede wszystkim brak pieniędzy na kampanię reklamową lub błędne przekonanie, że strony wypromują się same ([…] bo zaraz mnie i tak znajdą w wyszukiwarkach, więc po co reklama”).
Tymczasem nawet najlepsze strony staną się bezwartościowe, jeśli ich nikt nie ogląda.
Dlatego Atcom S.A. postanowił wesprzeć wszystkich klientów korzystających z usług w ramach systemu komrel.net (http://www.komrel.net).
Teraz każdy klient, w ramach opłaty za konto, bierze udział w systemie promującym jego strony.
Osoby odwiedzające strony użytkowników naszych bezpłatnych kont, widzą banner, reklamujący stronę www danego klienta. Klikają w ten banner i w ten sposób trafiają do konkretnego klienta.
W ciągu miesiąca od opłacenia konta klient musi dostarczyć banner o wymiarach 400×50 mm w formacie jpg lub gif, przy czym rozmiar pliku nie powinien przekraczać 40kB. Dostarczony przez klienta banner zostanie umieszczony w systemie dystrybucji reklam, wraz z ilością wejść odpowiadającą wartości netto pomnożonej przez dziesięć (czyli 3000 wejść za 300 zł, 5000 za 500 zł).
http://www.atcom.pl
http://www.komrel.net
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.