Utrzymanie stron www wraz z ich jednoczesną reklamą – taką usługę zaproponował swoim klientom dostawca usług internetowych Atcom S.A. w ramach systemu komrel.net.
Wiele firm po wykupieniu strony www, nie podejmuje żadnych działań, by zachęcić potencjalnych klientów do jej obejrzenia. Przyczyny tego są różne – przede wszystkim brak pieniędzy na kampanię reklamową lub błędne przekonanie, że strony wypromują się same ([…] bo zaraz mnie i tak znajdą w wyszukiwarkach, więc po co reklama”).
Tymczasem nawet najlepsze strony staną się bezwartościowe, jeśli ich nikt nie ogląda.
Dlatego Atcom S.A. postanowił wesprzeć wszystkich klientów korzystających z usług w ramach systemu komrel.net (http://www.komrel.net).
Teraz każdy klient, w ramach opłaty za konto, bierze udział w systemie promującym jego strony.
Osoby odwiedzające strony użytkowników naszych bezpłatnych kont, widzą banner, reklamujący stronę www danego klienta. Klikają w ten banner i w ten sposób trafiają do konkretnego klienta.
W ciągu miesiąca od opłacenia konta klient musi dostarczyć banner o wymiarach 400×50 mm w formacie jpg lub gif, przy czym rozmiar pliku nie powinien przekraczać 40kB. Dostarczony przez klienta banner zostanie umieszczony w systemie dystrybucji reklam, wraz z ilością wejść odpowiadającą wartości netto pomnożonej przez dziesięć (czyli 3000 wejść za 300 zł, 5000 za 500 zł).
http://www.atcom.pl
http://www.komrel.net
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.