Instytut Stosowanych Nauk Społecznych UW oraz Instytut Filozofii i Socjologii PAN rozpoczęły nabór na prowadzone wspólnie Podyplomowe Studia Public Relations. W ramach siódmej już edycji rocznych, zaocznych studiów, słuchacze będą mieli do wyboru ponad 40 przedmiotów, zgrupowanych w czterech modułach:
– Teoria i praktyczne strategie PR
– Komunikacja społeczna i wiedza o mediach
– Gospodarka a społeczeństwo
– Stosowane nauki społeczne i wiedza o społeczeństwie
Do dyspozycji studentów przygotowano m.in. pracownię komputerową, w której odbędą się zajęcia poświęcone wykorzystaniu w działaniach PR najnowszych narzędzi komunikacji internetowej.
Warsztaty prowadzą zarówno praktycy – szefowie agencji i działów PR, dziennikarze prasy, radia i telewizji, rzecznicy prasowi – jak też profesorowie socjologii czy nauk ekonomicznych.
Absolwenci uzyskują tytuł Specjalisty Public Relations, dyplom polsko-angielski oraz świadectwo ukończenia studiów podyplomowych. Studium proponuje też pomoc w zorganizowaniu praktyk zawodowych w renomowanych agencjach Public Relations w kraju i za granicą.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.