Nie jest to może najważniejsza wiadomość tygodnia, ale z pewnością urzeka poczuciem humoru… Jeśli frajdą odbywającego się właśnie Mundialu jest dla Państwa słuchanie rozkosznego dźwięku wuwuzeli – YouTube ma dla Was miłą niespodziankę!
Jak donosi serwis TechCrunch przy części materiałów dostępnych na największym portalu wideo w internecie pojawiła się ikonka małej piłeczki futbolowej. Po kliknięciu na nią usłyszymy kojący dźwięk południowoafrykańskich trąbek.
Hałas, który wielu fanów futbolu doprowadza do pasji jest znakiem rozpoznawczym mistrzostw świata w piłce nożnej odbywających się w RPA. Część stacji telewizyjnych podjęła kroki by wyeliminować wuwuzele z przekazu. FIFA nie chce natomiast zabronić ich używania na stadionach tłumacząc to kulturowym zwyczajem Południowej Afryki.
Ikonka piłki nie pojawia się przy wszystkich materiałach wideo, ale można z takiej opcji skorzystać między innymi przy tym filmie. Polecamy korzystać dopóki jest taka możliwość.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.