Nie jest to może najważniejsza wiadomość tygodnia, ale z pewnością urzeka poczuciem humoru… Jeśli frajdą odbywającego się właśnie Mundialu jest dla Państwa słuchanie rozkosznego dźwięku wuwuzeli – YouTube ma dla Was miłą niespodziankę!
Jak donosi serwis TechCrunch przy części materiałów dostępnych na największym portalu wideo w internecie pojawiła się ikonka małej piłeczki futbolowej. Po kliknięciu na nią usłyszymy kojący dźwięk południowoafrykańskich trąbek.
Hałas, który wielu fanów futbolu doprowadza do pasji jest znakiem rozpoznawczym mistrzostw świata w piłce nożnej odbywających się w RPA. Część stacji telewizyjnych podjęła kroki by wyeliminować wuwuzele z przekazu. FIFA nie chce natomiast zabronić ich używania na stadionach tłumacząc to kulturowym zwyczajem Południowej Afryki.
Ikonka piłki nie pojawia się przy wszystkich materiałach wideo, ale można z takiej opcji skorzystać między innymi przy tym filmie. Polecamy korzystać dopóki jest taka możliwość.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.