Użytkownik gratka.pl chętnie kupi nowy samochód

W lipcu serwis przeprowadził badanie na próbie n=89 788 osób, którym pokazano ankietę. 37 015 osób zrezygnowało z wypełnienia ankiety, 32 170 nie było zainteresowanych zakupem nowego samochodu. 20 603 osoby wyraziły zainteresowanie, z których 18 800 wypełniło ankietę w całości. Każda osoba mogła wypełnić ankietę tylko raz.

Wyniki:
21% użytkowników Gratka.pl jest zainteresowanych kupnem nowego samochodu co daje średnią ok. 50 tys. potencjalnych klientów miesięcznie. Zainteresowanie to rozkłada się w miarę równo pośród użytkowników wszystkich działów, nie tylko Motoryzacji. Najbardziej popularnymi markami są Opel (19,7%), VW (19,6%), Fiat (14,3%), Ford (13,5), Peugeot (13,1%), Renault (13%). 25% jest zainteresowanych modelami droższymi (za ponad 45 tys. zł).
40% planuje kupić samochód na kredyt lub w leasingu.
Ankieta została przeprowadzona w dniach 03.07.2002 – 12.07.2002
Poprzednia ankieta, którą przeprowadził serwis wykazała, że typowym użytkownikiem Gratka.pl jest mężczyzna dobrze wykształcony, z dużego miasta, z pracą na stanowisku decyzyjnym, z dochodami powyżej przeciętnej. (73% mężczyźni, ponad 71% internautów Gratki mieści się w przedziale wiekowym 20-39 lat, 40% ankietowanych posiada minimum pomaturalne wykształcenie, 22 % prowadzi działalność gospodarczą, a ponad 10% to wyższe kadry administracyjne i dyrektorskie, 60 % ankietowanych mieszka w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców )
Oglądalność serwisu www.gratka.pl to już ponad ponad 18,4 mln odsłon miesięcznie. Liczba unikalnych cookies przekracza 440 000 miesięcznie. Codziennie powiadamiamy ponad 142 tys. zarejestrowanych użytkowników o nowych ogłoszeniach.

Liczba partnerów Gratka.pl powiększa się z dnia na dzień. W chwili obecnej współpracujemy z 20 agencjami doradztwa personalnego, 370 komisami samochodowymi, 400 biurami nieruchomości oraz 200 biurami turystycznymi.

http://www.gratka.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry