W lipcu serwis przeprowadził badanie na próbie n=89 788 osób, którym pokazano ankietę. 37 015 osób zrezygnowało z wypełnienia ankiety, 32 170 nie było zainteresowanych zakupem nowego samochodu. 20 603 osoby wyraziły zainteresowanie, z których 18 800 wypełniło ankietę w całości. Każda osoba mogła wypełnić ankietę tylko raz.
Wyniki:
21% użytkowników Gratka.pl jest zainteresowanych kupnem nowego samochodu co daje średnią ok. 50 tys. potencjalnych klientów miesięcznie. Zainteresowanie to rozkłada się w miarę równo pośród użytkowników wszystkich działów, nie tylko Motoryzacji. Najbardziej popularnymi markami są Opel (19,7%), VW (19,6%), Fiat (14,3%), Ford (13,5), Peugeot (13,1%), Renault (13%). 25% jest zainteresowanych modelami droższymi (za ponad 45 tys. zł).
40% planuje kupić samochód na kredyt lub w leasingu.
Ankieta została przeprowadzona w dniach 03.07.2002 – 12.07.2002
Poprzednia ankieta, którą przeprowadził serwis wykazała, że typowym użytkownikiem Gratka.pl jest mężczyzna dobrze wykształcony, z dużego miasta, z pracą na stanowisku decyzyjnym, z dochodami powyżej przeciętnej. (73% mężczyźni, ponad 71% internautów Gratki mieści się w przedziale wiekowym 20-39 lat, 40% ankietowanych posiada minimum pomaturalne wykształcenie, 22 % prowadzi działalność gospodarczą, a ponad 10% to wyższe kadry administracyjne i dyrektorskie, 60 % ankietowanych mieszka w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców )
Oglądalność serwisu www.gratka.pl to już ponad ponad 18,4 mln odsłon miesięcznie. Liczba unikalnych cookies przekracza 440 000 miesięcznie. Codziennie powiadamiamy ponad 142 tys. zarejestrowanych użytkowników o nowych ogłoszeniach.
Liczba partnerów Gratka.pl powiększa się z dnia na dzień. W chwili obecnej współpracujemy z 20 agencjami doradztwa personalnego, 370 komisami samochodowymi, 400 biurami nieruchomości oraz 200 biurami turystycznymi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.