„Z przykrością informujemy, że z dniem 31 marca 2002 Pasaż Handlowy Vendi.pl zakończył w tej formie swoją działalność” tą informację ujrzeli wszyscy, którzy chcieli skorzystać z oferty pasażu vendi.pl po świętach.
Przypomnę, że Vendi.pl wystartował we wrześniu 2001 i miał być kolejnym projektem skazanym na sukces- kosztem blisko 9 mln zł z puli Agory i ComputerLandu. Założenia były dość optymistyczne- do końca roku nawet kilkaset sklepów. Sukces miał też gwarantować portal Gazeta.pl… stało się jednak inaczej.
Powyższy komunikat z pewnością nie daje jasnej odpowiedzi do dalej z Vendi.pl, ale należy podkreślić, że ComputerLand dość sukcesywnie wycofuje się z inwestycji (Clinika.pl, StalPortal).
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.