Czytelnicy magazynu NetWorld wyróżnili Veracomp przyznając firmie tytuł 'Sieciowa firma 10-lecia – wybór Czytelników NetWorlda 1994-2004′ w kategorii dystrybutor.
Tytuł ten został przyznany w ramach konkursu 'Czytelnicy wybierają sieciowe firmy 10-lecia’, organizowanego przez NetWorld – magazyn profesjonalistów sieciowych z okazji 10 rocznicy założenia pisma.
Czytelnicy NetWorlda, administratorzy sieci i menedżerowie odpowiedzialni za systemy komputerowe w firmach – opierając się na własnych doświadczeniach i wiedzy – wyłonili firmy, 'które wyróżniają się jakością i niezawodnością produktów i usług, rzetelnością, przestrzeganiem zasad etyki w biznesie oraz innowacyjnością. Znaczenie przy wyborze miały też mocna pozycja na rynku i stabilność firmy.’
Dziękujemy czytelnikom NetWorlda za to wyróżnienie. Networld jest dla nas bardzo ważnym medium. Od początku istnienia w znakomity sposób popularyzuje wiedzę o nowych technologiach sieciowych oraz jest jednym z głównych źródeł informacji dla naszych partnerów handlowych.- powiedział Mariusz Kochański, dyrektor działu systemów sieciowych i członek zarządu Veracomp.
Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród odbyło się 7 października 2004 roku w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny w Warszawie. W imieniu Veracomp nagrodę odebrał Mariusz Kochański.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.