Veracomp uruchomił Call Center

Opublikowano: 14 października 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Veracomp uruchomił Call Center – ogólnopolskie telefoniczne centrum obsługi, w ramach którego zapewnia firmom wdrażającym rozwiązania informatyczne pomoc techniczną już na etapie przygotowywania projektów IT.

Uruchomienie Call Center jest elementem strategii Veracomp zakładającej udzielanie kompleksowej pomocy technicznej partnerom handlowym, zaczynając od przygotowania projektu, poprzez sprzedaż sprzętu i oprogramowania, aż po pomoc w jego utrzymaniu i serwisowaniu.

Osiem miesięcy temu Veracomp uruchomił internetowy system HelpDesk, za pośrednictwem którego inżynierowie serwisu pomagają w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie sprzętu i oprogramowania zakupionego u dystrybutora. Wraz z uruchomieniem Call Center zakres pomocy technicznej został rozszerzony o wsparcie przed sprzedażą. Poprzez telefoniczne centrum obsługi Veracomp udostępnia pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dla produktów, których zakup jego partnerzy planują.

„Oba rozwiązania (Call Center i HelpDesk) uzupełniają się, a dzięki nim dysponujemy obecnie najszerszą w dystrybucji IT w kraju gamą usług wsparcia technicznego przed i po sprzedaży. Ponadto, dzięki rozwiązaniom Call Center i HelpDesk porządkujemy nasz system udzielania pomocy technicznej, co wpłynie na łatwość i szybkość jego użytkowania.” – mówi Andrzej Wojnar, dyrektor działu dystrybucji usług Veracomp SA.

Na potrzeby Call Center została stworzona aplikacja do generowania identyfikatorów, śledzenia rozmów telefonicznych i tworzenia raportów, która jest sprzężona z centralą telefoniczną, systemem HelpDesk i CRM. Call Center obsługuje 12 inżynierów wsparcia technicznego oraz 3 operatorów centrali telefonicznej.

http://www.veracomp.pl

Sylwester KozakVeracomp uruchomił Call Center

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.