Veracomp uruchomił Call Center – ogólnopolskie telefoniczne centrum obsługi, w ramach którego zapewnia firmom wdrażającym rozwiązania informatyczne pomoc techniczną już na etapie przygotowywania projektów IT.
Uruchomienie Call Center jest elementem strategii Veracomp zakładającej udzielanie kompleksowej pomocy technicznej partnerom handlowym, zaczynając od przygotowania projektu, poprzez sprzedaż sprzętu i oprogramowania, aż po pomoc w jego utrzymaniu i serwisowaniu.
Osiem miesięcy temu Veracomp uruchomił internetowy system HelpDesk, za pośrednictwem którego inżynierowie serwisu pomagają w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie sprzętu i oprogramowania zakupionego u dystrybutora. Wraz z uruchomieniem Call Center zakres pomocy technicznej został rozszerzony o wsparcie przed sprzedażą. Poprzez telefoniczne centrum obsługi Veracomp udostępnia pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dla produktów, których zakup jego partnerzy planują.
„Oba rozwiązania (Call Center i HelpDesk) uzupełniają się, a dzięki nim dysponujemy obecnie najszerszą w dystrybucji IT w kraju gamą usług wsparcia technicznego przed i po sprzedaży. Ponadto, dzięki rozwiązaniom Call Center i HelpDesk porządkujemy nasz system udzielania pomocy technicznej, co wpłynie na łatwość i szybkość jego użytkowania.” – mówi Andrzej Wojnar, dyrektor działu dystrybucji usług Veracomp SA.
Na potrzeby Call Center została stworzona aplikacja do generowania identyfikatorów, śledzenia rozmów telefonicznych i tworzenia raportów, która jest sprzężona z centralą telefoniczną, systemem HelpDesk i CRM. Call Center obsługuje 12 inżynierów wsparcia technicznego oraz 3 operatorów centrali telefonicznej.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.