Veracomp uruchomił Call Center – ogólnopolskie telefoniczne centrum obsługi, w ramach którego zapewnia firmom wdrażającym rozwiązania informatyczne pomoc techniczną już na etapie przygotowywania projektów IT.
Uruchomienie Call Center jest elementem strategii Veracomp zakładającej udzielanie kompleksowej pomocy technicznej partnerom handlowym, zaczynając od przygotowania projektu, poprzez sprzedaż sprzętu i oprogramowania, aż po pomoc w jego utrzymaniu i serwisowaniu.
Osiem miesięcy temu Veracomp uruchomił internetowy system HelpDesk, za pośrednictwem którego inżynierowie serwisu pomagają w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie sprzętu i oprogramowania zakupionego u dystrybutora. Wraz z uruchomieniem Call Center zakres pomocy technicznej został rozszerzony o wsparcie przed sprzedażą. Poprzez telefoniczne centrum obsługi Veracomp udostępnia pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych dla produktów, których zakup jego partnerzy planują.
„Oba rozwiązania (Call Center i HelpDesk) uzupełniają się, a dzięki nim dysponujemy obecnie najszerszą w dystrybucji IT w kraju gamą usług wsparcia technicznego przed i po sprzedaży. Ponadto, dzięki rozwiązaniom Call Center i HelpDesk porządkujemy nasz system udzielania pomocy technicznej, co wpłynie na łatwość i szybkość jego użytkowania.” – mówi Andrzej Wojnar, dyrektor działu dystrybucji usług Veracomp SA.
Na potrzeby Call Center została stworzona aplikacja do generowania identyfikatorów, śledzenia rozmów telefonicznych i tworzenia raportów, która jest sprzężona z centralą telefoniczną, systemem HelpDesk i CRM. Call Center obsługuje 12 inżynierów wsparcia technicznego oraz 3 operatorów centrali telefonicznej.
Wpisy promowane
- Ile trwa budowa domu?Czas budowy domu jednorodzinnego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość domu, stopień skomplikowania projektu, rodzaj materiałów i umiejętności wykonawców. ...
- Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę?Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę? To proste — podnośnik dźwigowy z przyssawką pozwala na szybkie i bezpieczne ...
Wydarzenia
IT w Służbie Zdrowia
09.02.2023
Fundamenty biznesu online [program rozwojowy dla przedsiębiorczych kobiet]
10.02.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Ten Square Games zwiększa swoje zaangażowanie w krakowskie studio GamestureTen Square Games S.A. zwiększa swój udział w spółce Gamesture z 25% do 37%. Finansowanie o wartości 2,7 miliona dolarów pozwoli na zwiększenie intensywności działań ...
- Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesuOd początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 ...
- DRAGO entertainment planuje skup akcji własnych25 stycznia br. DRAGO entertainment zwołało Walne Zgromadzenie. W porządku obrad zaplanowano program motywacyjny dla pracowników oraz skup akcji własnych ...
- Vivid Games – przychody w 2022 to ponad 37 mln złVivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.