Platforma VEVO, oferująca materiały muzyczne i rozrywkowe, wchodzi do Polski. Dla polskich użytkowników oznacza to dostęp do ponad 75 tys. wysokiej jakości materiałów muzycznych, od teledysków, przez koncerty, po wiadomości od zagranicznych i polskich gwiazd.
Cieszę się, że Polska dołącza do rodziny VEVO. Stale poszerzamy grono artystów dostępnych na każde kliknięcie naszych użytkowników. Jestem przekonany, że dzięki obecności w serwisie artystów takiej miary, jak Brodka, LemON, Pezet, Tres.B, Afromental czy Honey, a także Rihanna czy Justin Timberlake, dajemy im dokładnie to, czego od nas oczekują, w takiej formie, jakiej sobie życzą i na takim urządzeniu, jakie sobie wybiorą bez względu na porę dnia czy miejsce – powiedział Nic Jones, wiceprezes VEVO.
Do tej pory materiały VEVO były w Polsce dostępne tylko poprzez portal YouTube. Wejście serwisu do naszego kraju rozszerza jego dostępność o w pełni funkcjonalną stronę internetową VEVO.com, stronę mobilną oraz aplikacje na smartfony, iPady i konsolę Xbox.
Za pośrednictwem VEVO zarówno artyści, jak i fani, mogą dzielić się muzyką. W ten sposób platforma zapewnia spersonalizowane materiały dostępne za darmo. Listy odtwarzania są generowane na podstawie aktywności użytkowników w internecie, np. na Facebooku. Internauci mogą także tworzyć własne playlisty i dzielić się nimi ze swoimi znajomymi poprzez ulubione portale społecznościowe. VEVO oferuje również materiały na żądanie oraz funkcję ciągłego odtwarzania video.
Serwis VEVO powstał w Stanach Zjednoczonych w grudniu 2009 roku. Platforma jest dostępna w Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Irlandii, Włoszech, Holandii, Nowej Zelandii, Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii. Dodatkowo, dzięki współpracy z portalem YouTube, VEVO jest dostępne na ponad 200 rynkach.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.