Zakończył się pierwszy etap budowy sieci punktów VIA na polskim rynku. Usługi szybkiego i wygodnego przeprowadzania transakcji płatniczych – VIA, świadczone są już w 2.000 placówek. Dzięki coraz szerszej dostępności usług VIA użytkownicy komórek na kartę mogą łatwo, bezpiecznie i „po drodze” uzupełnić konto swojego telefonu
w sklepach spożywczych i supermarketach, na stacjach paliwowych i innych placówkach handlowo-usługowych.
Dzięki tej usłudze posiadacz „pre-paida” nie musi już wydrapywać numeru z karty, wpisywać do telefonu rzędów cyfr i łączyć się z operatorem. Wystarczy, że poda sprzedawcy swój numer telefonu i zapłaci dowolnie wskazaną przez siebie sumę, w ramach dostępnego przedziału cenowego, a jego telefoniczne konto zostanie uzupełnione w ciągu kilku minut. Z tak przeprowadzonej transakcji klient otrzyma wydruk potwierdzający jej realizację. Nie ma przy tym obawy, że trafi na coraz powszechniej występujące fałszywe „zdrapki”.
VIA pojawiła się na polskim rynku pół roku temu, dziś obsługuje 2.000 punktów. Jeszcze w tym roku VIA zapowiada umocnienie pozycji, wraz z dynamiczną ekspansją i wprowadzeniem swoich usług w dalszych 3.000 punktów oraz kolejnych 5.000 placówek w roku 2005.
Właścicielem marki VIA w Polsce jest PolCard S.A. Usługa działa w oparciu o technologię i terminale POS tej firmy. Większościowym udziałowcem PolCard S.A. jest amerykańska korporacja GTECH.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.