VIA zapowiada ekspansję na rynku doładowania kart prepaid

Opublikowano: 19 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zakończył się pierwszy etap budowy sieci punktów VIA na polskim rynku. Usługi szybkiego i wygodnego przeprowadzania transakcji płatniczych – VIA, świadczone są już w 2.000 placówek. Dzięki coraz szerszej dostępności usług VIA użytkownicy komórek na kartę mogą łatwo, bezpiecznie i „po drodze” uzupełnić konto swojego telefonu
w sklepach spożywczych i supermarketach, na stacjach paliwowych i innych placówkach handlowo-usługowych.

Dzięki tej usłudze posiadacz „pre-paida” nie musi już wydrapywać numeru z karty, wpisywać do telefonu rzędów cyfr i łączyć się z operatorem. Wystarczy, że poda sprzedawcy swój numer telefonu i zapłaci dowolnie wskazaną przez siebie sumę, w ramach dostępnego przedziału cenowego, a jego telefoniczne konto zostanie uzupełnione w ciągu kilku minut. Z tak przeprowadzonej transakcji klient otrzyma wydruk potwierdzający jej realizację. Nie ma przy tym obawy, że trafi na coraz powszechniej występujące fałszywe „zdrapki”.

VIA pojawiła się na polskim rynku pół roku temu, dziś obsługuje 2.000 punktów. Jeszcze w tym roku VIA zapowiada umocnienie pozycji, wraz z dynamiczną ekspansją i wprowadzeniem swoich usług w dalszych 3.000 punktów oraz kolejnych 5.000 placówek w roku 2005.

Właścicielem marki VIA w Polsce jest PolCard S.A. Usługa działa w oparciu o technologię i terminale POS tej firmy. Większościowym udziałowcem PolCard S.A. jest amerykańska korporacja GTECH.

http://www.polcard.pl/

Sylwester KozakVIA zapowiada ekspansję na rynku doładowania kart prepaid

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.