Viessmann otworzył wirtualny salon w Second Life

Opublikowano: 23 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Viessmann, jeden z liderów polskiej branży grzewczej, otworzył swój salon firmowy w wirtualnym świecie gry Second Life. To część kampanii mającej na celu wykreowanie nowoczesnego wizerunku firmy.
W salonie można obejrzeć galerię zdjęć produktów, obejrzeć film informacyjny lub umówić się z konsultantem Viessmanna na rozmowę w „realu” dotyczącą oferty. Dodatkowym celem kampanii jest zainteresowanie użytkowników otwartą przez Viessmanna szkołą policealną, która kształci kadry dla branży grzewczej.

Firma znana jest także ze sponsoringu sportów zimowych – postanowiliśmy to wykorzystać w wirtualnej rzeczywistości. Już teraz przy salonie można pojeździć na łyżwach, porzucać się śnieżkami, ulepić bałwana czy też po prostu pospacerować po zimowej scenerii. A to dopiero początek atrakcji – mówi Tomasz Wieczorek, projekt menadżer serwisu Linden.pl należącego do firmy Viget, która realizuje kampanię promocyjną dla firmy Viessmann.

Salon firmowy można obejrzeć tutaj (po zalogowaniu do Second Life). Wideo informacyjne można zobaczyć tu.

Viessmann otworzył wirtualny salon w Second Life 1

To nie pierwsze kroki firmy Viessmann w wirtualnej rzeczywistości. W Second Life miała już miejsce kampania billboardowa promująca Akademię Viessmann. Stworzenie wirtualnego salonu to kolejny etap. Firma zapowiada kolejne akcje promocyjne w obrębie gry.

Second Life to częściowo płatny, trójwymiarowy wirtualny świat, uruchomiony w 2003 roku. Środowisko gry znajduje się na wielu połączonych ze sobą serwerach, co umożliwia użytkownikom („mieszkańcom”) interakcję między sobą. Pod koniec sierpnia 2007 roku w SL zarejestrowanych było ponad 9 mln graczy.

Wojtek WowraViessmann otworzył wirtualny salon w Second Life

Podziel się!

O autorze

wojtek