Virgin Media, wiodący dostawca usług w dziedzinie rozrywki i komunikacji w Wielkiej Brytanii, wybrał rozwiązania Cisco do obsługi platformy udostępniania treści wideo w sieci IP (IPTV) oraz rozbudowy posiadanej, tradycyjnej infrastruktury telewizji cyfrowej. Firma Virgin Media wdroży technologię Cisco Digital Video Headend we wszystkich regionalnych i centralnych stacjach, aby umożliwić usprawnienie przesyłu sygnału telewizyjnego w standardowej i wysokiej rozdzielczości (HDTV).
Wdrażane w brytyjskiej ogólnokrajowej sieci światłowodowej Virgin Media technologie Cisco do obsługi rdzenia i brzegów sieci IP umożliwią szybką dystrybucję danych pomiędzy centralnymi i regionalnymi stacjami oraz zapewnią dostęp do sieci o dużej przepustowości. Po zakończeniu prac nowa platforma telewizyjna będzie oferować zaawansowane usługi ponad 12,6 mln gospodarstw domowych w Wielkiej Brytanii.
Projekt, zarządzany przez firmę Cisco, obejmuje instalację, pełną integrację systemu, przygotowanie elementów innych producentów oraz pomoc techniczną zapewnianą przez grupę ds. zaawansowanych usług wideo (Cisco Advanced Video Services Group).
– Cisco ceni sobie rozwijającą się i pogłębiającą od lat współpracę z firmą Virgin Media. Od czasu wprowadzenia przez firmę Cisco koncepcji sieci medialnych — inteligentnych sieci zoptymalizowanych pod kątem dostarczania treści multimedialnych — dostawcy usług, tacy jak firma Virgin Media, zajmują wiodącą pozycję w dziedzinie przekształcania sieci w celu podniesienia jakości obsługi klienta. Dzięki nowej platformie przesyłania sygnału telewizyjnego wykorzystującej protokół IP klienci Virgin Media mogą oczekiwać usług, które odmienią oblicze rozrywki – powiedział Phil Smith, wiceprezes oddziału firmy Cisco w Wielkiej Brytanii i Irlandii.
Oprócz korzyści dla klientów, uproszczona infrastruktura pomoże firmie Virgin Media ograniczyć koszty operacyjne, wspierać wprowadzanie nowych zabezpieczeń w zakresie warunkowego dostępu, a także przyspieszyć wdrażanie nowych usług w standardowej i wysokiej rozdzielczości.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.