Virtual Window dla Pomaton EMI

Opublikowano: 24 lutego 2003. Kategoria: Rynek. Tagi:

Pod adresem pomatonemi.com.pl został uruchomiony nowy serwis Kompanii Muzycznej Pomaton EMI. Głównym założeniem jego powstania była prezentacja dostępnych produktów, promowanie artystów i zbudowanie platformy zawierającej profilowane informacje dla indywidualnego odbiorcy ze szczególnym uwzględnieniem dziennikarzy .

Zadania postawione przed Twórcą systemu to umożliwienie pełnej, częstej i szybkiej aktualizacji serwisu przez pracowników odpowiedzialnych za poszczególne strefy informacji. System zapewnia możliwość umieszczania plików audio i video oraz możliwość personalizacji informacji dla różnych grup docelowych.
Wynikiem wdrożenia platformy ma być ograniczenie kosztów, łatwiejsza i szybsza dystrybucja informacji oraz materiałów promocyjnych do mediów i odbiorców indywidualnych.

Serwis pomatonemi.com.pl jest wielką bazą informacyjną o artystach i produktach Pomaton EMI, do których mają dostęp pracownicy firmy na różnym poziomie praw: edycji, przeglądania i akceptacji informacji. Platforma została podzielona na sekcje: artyści, katalogi płyt, rozrywka, media i informacje o firmie, sprzedaż i promocje sklepowe.
„Media” to specjalnie przygotowana sekcja dla dziennikarzy z podziałem na: TV, radio, prasa, internet. Katalog produktów w serwisie połączony jest z bazą DDD – „Dużego Domu Dystrybucyjnego”, dystrybutora produktów Pomaton EMI. Aktualizacja katalogu produktów odbywa się automatycznie.

Serwis pomatonemi.com.pl został zbudowany w oparciu o autorskie rozwiązanie Virtual Window platformę Selektor, pozwalającą na sprawne i szybkie aktualizowanie treści oraz intuicyjną obsługę przez pracowników Pomaton EMI.

http://www.pomatonemi.com.pl

Sylwester KozakVirtual Window dla Pomaton EMI

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.