Piotr Gamracy, który od 1 marca zasiada w fotelu prezesa Vivid Games zapowiada, że już wkrótce Spółka przedstawi nową strategię, która odzwierciedla jego plany i jest adekwatna do potencjału drzemiącego w zespole. W lutym Spółka utrzymała sprzedaż i wynik na poziomie zbliżonym do styczniowych rezultatów. Narastająco wypracowała 3,7 mln zł przychodu, EBITDA wynosi 0,3 ml zł, a na koniec lutego na rachunkach Spółki znajdowało się 0,8 mln zł.
“Mimo trudnej sytuacji na rynku gier i UA nasz wynik za luty pokrywa się z wcześniejszymi założeniami. Skupiamy się obecnie na kluczowych pozycjach z naszego portfolio i to je rozwijamy. Mam wizję miejsca, w którym Spółka powinna znaleźć się za rok i za 5 lat. Ambitny plan weryfikujemy obecnie z możliwościami i sytuacją na rynku mobilnym. Jeszcze w marcu pojawię się na największej na świecie konferencji poświęconej branży gier – GDC w San Francisco, gdzie skonfrontuje swoje koncepcje z ekspertami z różnych dziedzin. Planuję też pogłębić relacje, z kluczowymi dla przyszłości Vivid Games partnerami. Nowa strategia powinna być gotowa, by podzielić się nią ze światem w ciągu kilku tygodni po powrocie z USA” – podkreśla Piotr Gamracy, prezes Vivid Games S.A.
Eroblast i Real Boxing 2 pozostają siłą napędową bydgoskiego Studia. Także w lutym wygenerowały zdecydowaną większość przychodu Spółki. “Nowy tytuł z segmentu blast – LoveNest, który trafił do globalnych testów w ostatnich dniach stycznia, potrzebuje czasu, by zbudować społeczność zaangażowanych użytkowników, którym zaoferuje content zbliżony w swojej różnorodności do oferty Eroblast. Również Knighs Fight 2 wraca do formy stopniowo, jednak wysokość generowanych przychodów pokrywa się z założeniami” – dodaje Gamracy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.