Vivid Games wypracowało w lipcu 1,6 mln zł przychodu ze sprzedaży i niewielką stratę na poziomie 40 tys zł, co jest skutkiem sezonowego obniżenia się rentowności kampanii UA. Przychody za pierwsze półrocze wynoszą narastająco blisko 12 mln zł, zysk netto 0,5 mln zł, a EBITDA 2,3 mln zł. W ostatnich tygodniach Spółka dokonała spłaty przedostatniej raty układowej oraz zawarła istotną dla realizowanej strategii umowę na nową grę z BoomBit. Ogłoszono też premierę portu Eroblast na Nintendo Switch, który trafi do graczy już 14 lipca.
– Wyniki za czerwiec są zgodne z naszymi przewidywaniami. Dostrzegamy sezonowe pogorszenie efektywności UA. Już w czerwcu dało się też odczuć spadek stawek reklamowych, co wpłynęło negatywnie na efektywność monetyzacji reklamowej. Przewidujemy, że trend powinien odwrócić się po wakacjach, jednak zespoły projektowe stawiają teraz na implementację mechanizmów, które pozwolą zwiększyć dochodowość monetyzacji z mikropłatności w kolejnych miesiącach – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games. – Równolegle pracujemy nad rozwojem nowych gier i poszukujemy kolejnych partnerów. Obok Real Boxing 3, zaczynamy pracować nad Easy Boxing, którego wydaniem i promocją zajmie się BoomBit. Pod koniec wakacji powinniśmy też wiedzieć jak duży sukces komercyjny osiągnął port Eroblast na Nintendo Switch, który trafi do sprzedaży w USA i Europie już 14 lipca – dodał Piotr Gamracy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.