VoIP w Crowley

Opublikowano: 11 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, zakończył wdrażanie nowoczesnej platformy rozwiązań głosowych (VoIP). Dzięki niej oferowane przez operatora rozwiązania umożliwią prowadzenie rozmów ze zwykłego aparatu telefonicznego, komputera wyposażonego w zestaw ’słuchawka + mikrofon' lub nowoczesnego telefonu IP. Dodatkowymi korzyściami – obok łatwości użytkowania – są bardzo wysoka jakość połączeń oraz niskie ceny rozmów. Pozwala to abonentom zaoszczędzić nawet 30% ponoszonych kosztów w stosunku do tradycyjnych połączeń telefonicznych.

Wdrożenie platformy VoIP umożliwiło Crowley zaproponowanie nowej, elastycznej oferty dla biznesu – zarówno dla firm z sektora MŚP, jak i dużych przedsiębiorstw. Nowe taryfy pozwolą firmom, których rachunki są wyższe niż 1500 złotych, obniżyć koszty połączeń międzystrefowych o 25% oraz międzynarodowych o 20%. Ponadto, abonenci będą mogli wykonywać połączenia do sieci komórkowej już za 78 groszy, a do sieci lokalnych za 10 groszy.

'Telefonia oparta o IP jest jedną z najbardziej ‘gorących’ dziś technologii telekomunikacyjnych. Po błyskawicznej popularyzacji wśród milionów klientów indywidualnych, coraz częściej sięgają po nią firmy. Należy zwrócić uwagę, iż opóźnienia w transmisji głosu lub wręcz utrata łączności pomiędzy rozmówcami należą do głównych minusów dotychczas oferowanych na rynku aplikacji. Dzięki nowej platformie, Crowley może zapewnić profesjonalną telefonię głosową, charakteryzującą się konkurencyjnymi stawkami za połączenia bez kompromisu na rzecz jakości' – mówi Piotr Wieczorkiewicz, wiceprezes Crowley Data Poland.

Wykorzystując nową platformę Crowley wprowadził hierarchizację ruchu generowanego w sieci i wydzielił kanały dedykowane VoIP. Dzięki temu operator zapewnia swym abonentom sprawny transfer głosu i danych poprzez sieć internetową. Dodatkowo, wysoka przepustowość łączy gwarantuje zachowanie wysokiej jakości dźwięku i eliminuje ryzyko wystąpienia opóźnień sygnału lub utraty połączenia. W efekcie platforma wykorzystująca technologię VoIP (ang. Voice over Internet Protocol) pozwala na prowadzenie rozmów dużo niższym kosztem.

'Tradycyjna telefonia IP to niskie, ale sztywne stawki na połączenia. Oferta Crowley jest szyta na miarę – dla każdego klienta, dostosowana do wielkości i charakteru generowanego ruchu. Dzięki temu nasze usługi to kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne, znacznie redukujące koszty. Warto także dodać, że nad sprawnym funkcjonowaniem komunikatora będzie czuwało nasze Centrum Zarządzania Siecią, a dzięki całodobowemu monitoringowi prowadzonemu przez inżynierów Crowley, wszelkie ewentualne problemy techniczne będą mogły być usuwane, zanim odczują je nasi abonenci' – Robert Idziak, dyrektor działu rozwiązań i produktów Crowley Data Poland.

http://www.crowley.pl

Sylwester KozakVoIP w Crowley

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.