Firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, wprowadza do swojej oferty usługę VoIP. Usługa będzie realizowana za pośrednictwem bezprzewodowej technologii LMDS, a całość kosztów integracji systemów u klientów pokryje Crowley. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z kompleksowej usługi telekomunikacyjnej i zredukować koszty połączeń aż do 40% w przypadku rozmów międzynarodowych i do 20% w połączeniach z abonentami telefonów komórkowych. Dodatkowo, Crowley oferuje usługę Głosowego VPN, która umożliwia zastosowanie jednej infrastruktury do transmisji danych komputerowych i głosu.
Usługa VoIP oferowana przez sieć Crowley jest w całości zintegrowana z istniejącą u klienta infrastrukturą telekomunikacyjną. Rozmowy międzynarodowe i do operatorów telefonii komórkowej kierowane są przez centralkę abonencką automatycznie do bramy głosowej dostosowującej transmitowany głos do przesyłania przez sieć IP.
„Usługa oferowana przez sieć Crowley ma tę przewagę, że obejmuje kompletne rozwiązanie, na które składa się instalacja urządzeń telekomunikacyjnych, integracja i konfiguracja urządzeń oraz świadczenie usługi VoIP. Wraz z rachunkiem klient otrzymuje informację o ilości, czasie oraz koszcie wszystkich przeprowadzonych rozmów. Średniej wielkości firma może dzięki nowej usłudze zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Unikatowym rozwiązaniem w sieci Crowley jest usługa Głosowego VPN. Transmisja danych w tym przypadku odbywa się analogicznie jak w tradycyjnym VPN, a dodatkowe kanały na połączenie głosowe zapewniają wysoką jakość przesyłanego głosu oraz dostępność usługi niezależnie od ilości przesyłanych danych komputerowych. Za rozmowy telefoniczne nie są pobierane żadne dodatkowe płatności, poza stałą opłatą abonamentową. Usługa umożliwia także przesył danych oraz łączność telefoniczną pomiędzy lokalizacjami klienta.
„Usługa ta posiada wszystkie zalety VPN: bezpieczeństwo przesyłanych informacji, elastyczny dobór gwarantowanych przepływności oraz brak konieczności dodatkowych inwestycji w sprzęt telekomunikacyjny. Przesyłanie rozmów głosowych przez infrastrukturę VPN jest możliwe dzięki prostej integracji centralek abonenckich z siecią VPN za pośrednictwem bramy głosowej. Działanie usługi jest monitorowane non-stop przez nasze Centrum Zarządzania Siecią, co zapewnia jej bezawaryjność.” – dodaje Paweł Papliński, kierownik zespołu produktów i analiz w Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.