Firma Crowley, operator telekomunikacyjny, czołowy dostawca technologii bezprzewodowego dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce, wprowadza do swojej oferty usługę VoIP. Usługa będzie realizowana za pośrednictwem bezprzewodowej technologii LMDS, a całość kosztów integracji systemów u klientów pokryje Crowley. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z kompleksowej usługi telekomunikacyjnej i zredukować koszty połączeń aż do 40% w przypadku rozmów międzynarodowych i do 20% w połączeniach z abonentami telefonów komórkowych. Dodatkowo, Crowley oferuje usługę Głosowego VPN, która umożliwia zastosowanie jednej infrastruktury do transmisji danych komputerowych i głosu.
Usługa VoIP oferowana przez sieć Crowley jest w całości zintegrowana z istniejącą u klienta infrastrukturą telekomunikacyjną. Rozmowy międzynarodowe i do operatorów telefonii komórkowej kierowane są przez centralkę abonencką automatycznie do bramy głosowej dostosowującej transmitowany głos do przesyłania przez sieć IP.
„Usługa oferowana przez sieć Crowley ma tę przewagę, że obejmuje kompletne rozwiązanie, na które składa się instalacja urządzeń telekomunikacyjnych, integracja i konfiguracja urządzeń oraz świadczenie usługi VoIP. Wraz z rachunkiem klient otrzymuje informację o ilości, czasie oraz koszcie wszystkich przeprowadzonych rozmów. Średniej wielkości firma może dzięki nowej usłudze zaoszczędzić nawet kilka tysięcy złotych” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Unikatowym rozwiązaniem w sieci Crowley jest usługa Głosowego VPN. Transmisja danych w tym przypadku odbywa się analogicznie jak w tradycyjnym VPN, a dodatkowe kanały na połączenie głosowe zapewniają wysoką jakość przesyłanego głosu oraz dostępność usługi niezależnie od ilości przesyłanych danych komputerowych. Za rozmowy telefoniczne nie są pobierane żadne dodatkowe płatności, poza stałą opłatą abonamentową. Usługa umożliwia także przesył danych oraz łączność telefoniczną pomiędzy lokalizacjami klienta.
„Usługa ta posiada wszystkie zalety VPN: bezpieczeństwo przesyłanych informacji, elastyczny dobór gwarantowanych przepływności oraz brak konieczności dodatkowych inwestycji w sprzęt telekomunikacyjny. Przesyłanie rozmów głosowych przez infrastrukturę VPN jest możliwe dzięki prostej integracji centralek abonenckich z siecią VPN za pośrednictwem bramy głosowej. Działanie usługi jest monitorowane non-stop przez nasze Centrum Zarządzania Siecią, co zapewnia jej bezawaryjność.” – dodaje Paweł Papliński, kierownik zespołu produktów i analiz w Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.