Serwis turystyczny Odyssei.pl oraz portal VTrip.pl podjęły wspólne działania mające na celu zwiększenie udziału w rynku wśród serwisów o tematyce turystycznej.
Współpraca obu serwisów przebiegać będzie na kilku płaszczyznach. Sprzedaż imprez turystycznych oferowanych przez VTrip.pl na Odyssei.pl to dopiero początek wspólnych działań.
– Dzięki współpracy z VTrip.pl nie tylko docieramy do większego kręgu odbiorców, ale także poszerzamy dostępną na Odyssei.pl ofertę dla użytkowników i tym samym wzbogacamy nasz serwis o kolejne, bardzo pożyteczne narzędzia – mówi Piotr Jaworski, dyrektor zarządzający Odyssei.pl.
Zdaniem Piotra Kluczewskiego, prezesa zarządu VTrip.pl, podjęte działania są naturalną drogą integracji turystycznych podmiotów w polskiej turystyce. – Mamy tutaj swoisty mariaż podmiotu „społecznościowego” z „e-commercem” . Jest to pierwsza tego typu inicjatywa wśród tematycznych serwisów w polskim internecie.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.