VTrip.pl – Polski Portal Turystyczny, w kooperacji z firmą Avis uruchomił możliwość rezerwacji samochodów na całym świecie.
Produkt ten jest uzupełnieniem istniejącej już możliwości rezerwacji hoteli, stworzonej we współpracy z niemieckim systemem rezerwacji hoteli Hotel Reservation Service oraz rezerwacji biletów lotniczych do wybranych krajów. System rezerwacji dostępny jest pod adresem: www.samochody.vtrip.pl.
Na polskim rynku Avis działa już od ponad 14 lat. Obecnie firma dysponuje bazą 200.000 samochodów na całym świecie, w tym 600 w Polsce. Avis umożliwia wynajem samochodu z kierowcą oraz pojazdów dostawczych. Aby sprostać wymaganiom użytkowników, firma oferuje szeroką gamę modeli samochodów różnej wielkości i o różnym wyposażeniu. Samochody Avis mają średnio nie więcej niż 6 miesięcy i przed każdym wynajmem są poddawane szczegółowym przeglądom i serwisom.
'Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników portalu VTrip.pl oraz ze względu na zbliżającą się falę wyjazdów wiosennych, uzupełniamy naszą ofertę o możliwość wynajmu samochodu na całym świecie. Obecnie nasz klient za pośrednictwem platformy może zarezerwować pokój w hotelu, zamówić bilet lotniczy i wynająć samochód. Chcemy, aby nasza oferta była kompletna, dlatego cały czas staramy się ją poszerzać i uzupełniać o nowe elementy.’ – mówi Dariusz Baranowski, dyrektor ds. programowych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.